انتشار نسخه های جدید همراه‌ بانک ملت با قابلیت های ویژه

انتشار نسخه های جدید همراه‌ بانک ملت با قابلیت های ویژه
کدخبر : 27708

نسخه های جدید همراه بانک ملت (1.2.8 اندروید و 1.1.9 iOS) در وب ‌سایت بانک ملت و فروشگاه‌های نرم‌افزار اندروید و iOS که اسامی آن در وب‌سایت این بانک درج شده است، در دسترس مشتریان قرار گرفت.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک ملت: بهبود تجربه کاربری در دریافت یکبار رمز سرویس‌های حسابی و کارتی، استعلام ضمانت‌نامه ریالی‌ و ارزی، خرید شارژ برخط و بسته اینترنتی شرکت رایتل، گزارش استعلام قبض خودکار و گزارش استعلام شارژ خودکار، از جمله خدمات‌ و قابلیت‌های جدید سامانه همراه ‌بانک ملت است.
در عین حال، سامانه جَم، مجوز خدمات بانکداری باز و نوبت دهی آنلاین، خدماتی است که در آینده ای نزدیک در اختیار کاربران سامانه همراه بانک ملت قرار خواهد گرفت.
این گزارش حاکی است، خرید شارژ برخط‌/ خرید بسته اینترنتی شرکت رایتل و  امکان پرداخت اقساط«بیمه ما» از طریق درج کد شناسه، از خدمات و  قابلیت‌های جدید سامانه همراه‌پلاس ملت است.
بر اساس این گزارش، با توجه به ارتقای امنیتی صورت پذیرفته، دسترسی کاربران به نسخه های قبلی سامانه همراه‌پلاس ملت«1.1.3 اندروید و iOS» از روز 6 اسفندماه 1400 قطع شده است و مشتریان برای استفاده از خدمات این سامانه، باید همراه ‌بانک خود را بروز رسانی کنند.
روابط عمومی بانک ملت تاکید می کند که برای پیشگیری از دانلود و نصب نسخه های جعلی و جلوگیری از بروز خسارت‌های مالی ناشی از کلاهبرداری و وقوع فیشینگ، تنها روش مورد تایید بانک برای دانلود و نصب نسخه های سامانه همراه‌ بانک ملت، مراجعه به وب‌سایت اصلی بانک به آدرس www.bankmellat.ir است و  مشتریان نباید به لینک هایی که به غیر از سرشماره معتبر Bank Mellat پیامک می شود توجه کرده و آن ها را باز و اجرا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه