بازدید مدیرعامل بیمه ایران از شعبه های استان تهران

بازدید مدیرعامل بیمه ایران از شعبه های استان تهران
کدخبر : 27817

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران به همراه دکتر خدامی معاون حقوقی و هماهنگی امور استانها، شعب و نمایندگی ها و مونسان مدیر دفتر کل هیات مدیره از شعبه های 15 آبان، آزادی، نمایشگاه و شمیران بازدید کردند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه ایران: «حسن شریفی» در بازدید از این شعبه ها ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان بخش های مختلف، از تلاش های همکاران، صمیمانه قدردانی کرد.
مدیرعامل بیمه ایران همچنین نحوه ارائه خدمات به بیمه شدگان و مراجعین را از نزدیک بررسی و توصیه هایی جهت بهبود روند اجرایی و خدمات مورد نیاز بیمه گذاران و زیان دیدگان ارائه نمود و تاکید کرد: واحد های اجرایی و شعب ما ارتباط مستقیمی با بیمه گذاران دارند. از این رو برای حل مشکلات شعب و بیمه گذاران، طرح بازدید میدانی از شعب در دستور کار قرار گرفته است.
وی در ادامه افزود: امروزه  نیازهای جدیدی در بازار بیمه کشور مطرح است و بیمه ایران بعنوان راهبر بازار بیمه کشور، در صدد پاسخگویی به این نیازها است. بنابراین برای گسترش فرهنگ بیمه در سطح کشور و رفع نیاز مشتریان و بازار به دنبال اجرای طرح های جدید هستیم.
ایشان در این دیدار بر تامین ساختمان مناسب برای شعب و همکاران، تقویت تعامل شعب با شبکه نمایندگی و پاسخگویی مناسب به نمایندگان تاکید نموده و در ادامه افزودند: همین ارتباط باید بین واحد های صف و ستاد با شعب برقرار گردد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه