نام بیمه‌ملتی‌ها در برترین‌های سندیکای بیمه گران ایران

نام بیمه‌ملتی‌ها در برترین‌های سندیکای بیمه گران ایران
کدخبر : 27855

در مراسم سالروز تاسیس سندیکای بیمه‌گران ایران، مسعود قراگوزلو به عنوان معاون فنی برتر و امیرحمزه ملکیان به عنوان عضو برتر کارگروه تخصصی مالی به پاس خدمات شایسته برای صنعت بیمه معرفی شدند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه ملت: در مراسم سالروز تاسیس سندیکای بیمه‌گران ایران که با حضور دکتر کریمی، حجت‌السلام نصوری و کارکنان سندیکا، اعضای شورای عمومی، هیات‌رئیسه کارگروه‌های تخصصی و شورای هماهنگی استان‌ها به صورت آنلاین برگزار شد؛ برترین‌های هر بخش مشخص و از آنها تقدیر شد.
بر اساس این گزارش، نام مسعود قراگوزلو معاون فنی بیمه‌های اموال و مسئولیت بیمه ملت به عنوان «معاون فنی برتر» و «امیرحمزه ملکیان» همکار مالی شرکت بیمه ملت به عنوان «عضو برتر کارگروه تخصصی مالی» به چشم می‌خورد.
همچنین در این مراسم از دبیران، دبیران دوم و اعضای برتر کارگروه‌ها و همچنین اعضای برتر هیات‌رئیسه شورای هماهنگی استان‌ها تقدیر و تشکر به عمل آمد.
گفتنی است، سندیکای بیمه‌گران ایران در تاریخ 11 اسفند ماه 1344 تاسیس شد و پنجاه و ششمین سالروز تاسیس آن، با حضور دکتر کریمی، حجت‌السلام نصوری و کارکنان سندیکا، اعضای شورای عمومی، هیات‌رئیسه کارگروه‌های تخصصی و شورای هماهنگی استان‌ها؛ روز دوشنبه 9 اسفندماه به صورت آنلاین برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه