افزایش همکاری ها میان مدیریت شهری پایتخت و بانک شهر

افزایش همکاری ها میان مدیریت شهری پایتخت و بانک شهر
کدخبر : 27883

معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه از ظرفیت های بانک شهر در اجرای پروژه های مهم فرهنگی و عمرانی استفاده خواهیم کرد، گفت: افزایش همکاری ها میان مدیریت شهری پایتخت و این بانک به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک شهر: «ابوالفضل فلاح» با بیان اینکه بانک شهر حمایت های قابل توجه و تاثیرگذاری را از شهرداری های کلان شهرها داشته است، افزود: همواره تعامل بسیار نزدیک شهرداری پایتخت با این بانک موجب خدمات رسانی بهتر به شهروندان شهر تهران شده است.
فلاح با بیان اینکه خوشبختانه هم اکنون مدیران بانک شهر و شهرداری تهران شناخت بسیار مناسبی از نیازها و ظرفیت های دو سازمان دارند، تصریح کرد: این مهم می تواند دستاوردهای قابل توجهی برای کلانشهر تهران و شهروندان داشته باشد.
وی با تاکید بر اینکه فعالیت بانک شهر به منظور توسعه و پیشرفت کلانشهرها تصمیمی سنجیده و عاقلانه بود، گفت: این بانک در مدت زمان کوتاه فعالیت خود، در ارائه خدمات به شهروندان عملکرد موفقی داشته است.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران گفت: توانمندی های بسیاری در بانک شهر وجود دارد که قطعا استفاده از آنها سبب اجرای بهتر پروژه های شهری خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه