مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در تمرین تیم بسکتبال

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در تمرین تیم بسکتبال
کدخبر : 27929

سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان با حضور در ورزشگاه ملت اصفهان با کادرفنی و بازیکنان تیم بسکتبال ذوب آهن دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از پایگاه خبری ذوب آهن اصفهان: در این دیدار صمیمانه با تبریک پیشاپیش میلاد حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار و حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز از تلاش کادر فنی و بازیکنان تیم بسکتبال ذوب آهن تقدیر و تشکر کرد و نتایج بدست آمده را بخصوص در دیدارهای اخیر موجب خرسندی و نشاط پرسنل شرکت و هواداران دانست.
مهندس رخصتی از بازیکنان خواست برای نام و جایگاه ذوب‌آهن تمام تلاش خود را انجام دهند آن موقع هر نتیجه ای هم حاصل شود قابل قبول خواهد بود.
وی گفت: من یک ورزشکار حرفه ای نیستم اما به ورزش علاقمندم و نقش ورزش را در توسعه اجتماعی و فرهنگی بسیار مهم میدانم.
از نظر ما شما در هر حالتی برنده هستید زیرا در زمینه ای تلاش می‌کنیدکه قبل از برد اخلاق حرف اول را میزند و جایی هستید  که دارای سابقه ای بیش از ۵۰ سال است.
تیم بسکتبال هم از تیم‌های ریشه دار و مقام آور ذوب آهن بوده و خواهد بود؛ از هر گونه کمکی به ورزش و باشگاه کوتاهی نخواهیم کرد با اقتدار در صحنه مسابقات حضور یابید.
در ابتدای این دیدار علیرضا احسانی مدیرعامل باشگاه با عرض خیرمقدم ،و تشکر از توجه و پیگیری مهندس رخصتی درخصوص تمامی رشته های ورزشی باشگاه گفت مطمئنا حمایت های شما موجب دلگرمی، تلاش مضاعف و نتایج بهتر تیمها خواهد شد در ادامه این دیدار پیمان صداقت نیا مدیرفنی تیم بسکتبال، شهاب شرفی سرپرست تیم و فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال، نیز ضمن خیرمقدم به جناب آقای مهندس رخصتی، در خصوص شرایط تیم و مسابقات بسکتبال ذوب آهن توضیحاتی ارائه دادند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه