منتظر تغییرات بزرگ در خدمت‌رسانی بیمه سرمد باشید

منتظر تغییرات بزرگ در خدمت‌رسانی بیمه سرمد باشید
کدخبر : 27950

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد گفت: به بیمه‌گذاران و سهامداران شرکت اطمینان می‌دهم که روند خدمت‌رسانی شرکت در آینده نزدیک برای تمامی افرادی که از خدمات بیمه سرمد استفاده می‌کنند، تغییر می‌کند و این تغییر محسوس خواهد بود.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد: مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت به منظور تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه از مبلغ 250 میلیارد تومان به 750 میلیارد تومان، به ریاست احمد فاضلی، رئیس هیات مدیره و یعقوب رشنوادی، مدیرعامل سرمد با حضور سهامداران، نمایندگان بیمه مرکزی، سندیکای بیمه گران و سازمان بورس برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، احمد فاضلی، رئیس هیات مدیره بیمه سرمد با خطاب قرار دادن سهامداران شرکت، گفت: بیمه سرمد در نیمه ابتدایی سال 1400 شرایط مناسبی نداشت، اما در حال حاضر به ثبات رسیده و در مسیر رشد و توسعه‌ای که مورد انتظار است قرار گرفته است. به سهامداران اطمینان می‌دهم که شرکت بیمه سرمد، در آینده نزدیک با شرایط بسیار خوبی روبرو خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: بیمه سرمد، در گذشته از پتانسیل‌های بسیار زیادی که دارد به خوبی بهره‌برداری نکرده است، اما تیم جدید مدیریتی در تلاش است که این اتفاق رخ دهد و امروز ما تا حدودی به این خواسته نزدیک شده‌ایم.
فاضلی این نوید را هم به سهامداران شرکت دارد که «با وجود اینکه صورت‌های مالی 6 ماهه و 9 ماهه شرکت زیان را نشان می‌دهد، اما این امید وجود دارد که پایان سال به سودآوری برسد.»
رییس هیات مدیره شرکت بیمه سرمد، تصریح کرد: تیم مدیریتی، جایگاه بیمه سرمد را بسیار بالاتر از شرایط فعلی می‌داند و با وجود پشتوانه بزرگی مانند بانک صادرات ایران، باید این شرکت بیشتر و بهتر رشد کند. تردید نداشته باشید که بیمه سرمد هر روز بهتر از دیروز خواهد بود و شرایط و نشانه‌های این موفقیت در مجموعه احساس می‌شود.
فاضلی نویدی هم به بیمه‌گذاران این شرکت داد و گفت: آنگونه که در شان بیمه‌گذاران شرکت است به آنها خدمت‌رسانی نکرده‌ایم، اما به بیمه‌گذاران و مشتریان عزیز اطمینان می‌دهم که روند خدمت‌رسانی ما در آینده نزدیک برای تمامی افرادی که از خدمات بیمه سرمد استفاده می‌کنند، تغییر خواهد کرد و این تغییر محسوس خواهد بود.
وی افزود: به‌زودی خسارت‌ها به صورت الکترونیکی و با سرعت، به زیان‌دیدگان پرداخت خواهد شد و توسعه مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم خدمات بهتری به بیمه‌گذاران ارائه دهیم.
رییس هیات مدیره شرکت بیمه سرمد، با اشاره به اینکه اکنون سرمد وارد یک رقابت جدی شده است، افزود: ارتقای شرکت، جزو تصمیمات مهم هیات مدیره و تیم اجرایی شرکت است و باید به صورت جدی و در یک زمان کوتاه، موفقیت‌های شرکت را به سهامداران خود اثبات کنیم.
در ادامه جلسه، یعقوب رشنوادی، مدیرعامل بیمه سرمد با قرائت گزارش افزایش سرمایه شرکت، گفت: امیدواریم که با هوشمندی و هوشیاری که در تیم مدیریتی جدید شرکت وجود دارد و با بهره‌گیری از سرمایه انسانی ارزشمندی که داریم و همچنین پتانسیل و ظرفیت‌های قابل توجه سهامدارن شرکت، پاسخ مناسبی به اعتماد سهامداران بدهیم و منافع ذی‌نفعان را به نحو احسن تامین کنیم.
وی، با اشاره به برنامه افزایش سرمایه شرکت بیمه سرمد، افزود: افزایش سرمایه شرکت برای افزایش توانگری و همینطور ترمیم ساختار مالی آن است. سرمایه فعلی شرکت 2500 میلیارد ریال است که در طرحی که ارائه شده به 7500 میلیارد ریال افزایش می‌یابد که این افزایش در دو مرحله از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها، سود انباشته، آورده نقدی و مطالبات حال شده سهامداران خواهد بود.
مدیرعامل بیمه سرمد، یکی از اهداف اصلی افزایش سرمایه شرکت را فراهم کردن شرایط تمدید مجوز قبولی اتکایی از بیمه مرکزی دانست و گفت: با همه زحماتی که تیم اجرایی شرکت کشیدند این اتفاق خواهد افتاد و درحال حاضر افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 250 میلیارد تومان به 480 میلیارد تومان با موافقت سهامداران محقق می‌شود و مرحله دوم افزایش سرمایه در مدت مقتضی انجام می‌شود تا شرکت به لحاظ ساختار مالی تقویت شود.
در ادامه این جلسه، سهامداران به اتفاق آراء به افزایش سرمایه 200 درصدی شرکت رای مثبت دادند و افزایش سرمایه بیمه سرمد به 7500 میلیارد ریال به تصویب رسید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه