برنامه های خود را در سال 1401 مبتنی بر توسعه بازار و افزایش کیفیت خدمات ادامه می دهیم

برنامه های خود را در سال 1401 مبتنی بر توسعه بازار و افزایش کیفیت خدمات ادامه می دهیم
کدخبر : 28053

مدیرعامل بیمه آسیا در بازدید از بخش های مختلف مدیریت های اتومبیل، استراتژی عملیاتی شرکت در سال آینده را اعلام کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا: «مسعود بادین» نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و هیئت همراه از بخش های مختلف مدیریت های شخص ثالث و بدنه اتومبیل در ساختمان شماره شش این شرکت بازدید کردند.
براساس این گزارش، مسعود بادین در دیدار صمیمانه با کارکنان این مدیریت ها، با آنها به گفت و گو پرداخت و از نزدیک در جریان روند فعالیت ها و مسائل موجود قرار گرفت.
وی با اشاره به اهمیت رسیدگی به خسارت های اتومبیل در روزهای پایانی سال، بر ارزیابی به موقع پرونده ها و پرداخت خسارت ها به ویژه خسارت های جانی در اسرع وقت به مردم تاکید کرد و از کلیه واحد های مربوطه در سراسر کشور خواست جهت حفظ حقوق مشتریان، به این امر اهتمام ویژه داشته باشند.
مدیرعامل بیمه آسیا در این دیدار همچنین ضمن ارزیابی موفقیت آمیز عملکرد بیمه آسیا در سال 1400  و پیشتازی افتخار آفرین این شرکت در صنعت بیمه، این موفقیت های ارزنده را ناشی از تلاش و همدلی تحسین برانگیز کارکنان و شبکه فروش و کلیه ارکان شرکت توصیف کرد.
وی افزود: ما برای سال 1401 برنامه دقیقی جهت تحقق اهداف شرکت مبتنی بر توسعه بازار و افزایش کیفیت خدمات در حوزه فروش و  پرداخت خسارت، پیش بینی کرده ایم لذا در سال جدید باید آماده باشیم و گام های بلند تری برای رسیدن به این اهداف برداریم.
گفتنی است، در این بازدید، معاونان فنی در بیمه های اموال و زندگی، امور مالی و اقتصادی، شبکه فروش و استان ها و سرمایه انسانی و پشتیبانی و همچنین تنی چند از مدیران، مدیرعامل بیمه آسیا را همراهی می کردند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه