همکاری عملیاتی ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه با رویکرد جدید

همکاری عملیاتی ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه با رویکرد جدید
کدخبر : 28054

نشست تعاملی مدیران عامل و معاونین شرکت های ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه با رویکرد عملیاتی درجهت افزایش همکاری در حوزه های مختلف تولید، تامین مواد اولیه، سرمایه گذاری و ... سه شنبه ۱۷ اسفند ماه در ذوب آهن برگزار شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از پایگاه خبری ذوب آهن اصفهان: در این نشست، مهندس ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن گفت: همکاری و تعامل ذوب آهن با فولاد مبارکه برای این دوشرکت که در یک منطقه جغرافیایی قرار دارند به یک ضرورت تبدیل شده است و این سازمان ها نباید فرصت افزایش همکاری در سطوح مختلف را از دست بدهند.
وی افزود: رویکرد ذوب آهن اصفهان استفاده حداکثری از ظرفیت های داخلی و همچنین پتانسیل های موجود در کشور است و در این راستا آمادگی کامل داریم تا در حوزه های مختلف با مجتمع فولاد مبارکه همکاری کنیم.
مهندس رخصتی اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب که دستورالعمل اقتصادی کشور نیز هست، ضرورت تغییر نگرش را می طلبد و بر این مبنا نباید اجازه دهیم که ظرفیت های خالی تولید معطل بماند. لذا همکاری و تعامل ذوب آهن با فولاد مبارکه در راستای استفاده از این ظرفیت ها اهمیت ویژه ای دارد.
دکتر محمدیاسر طیب نیا مدیرعامل فولاد مبارکه نیز، گفت: یکی از آسیب هایی که در کل صنعت کشور با آن مواجه هستیم، عدم اتحاد، انسجام و  هماهنگی لازم جهت هم افزایی است.
وی افزود: دشمنان این مرز و بوم که امروز در جبهه اقتصادی ما را تهدید می کنند  با هم متحد هستند و برای مقابله با آنها مانیز باید تمام توان خود را بسیج کنیم.
مدیرعامل فولاد مبارکه اظهار داشت: با توجه به اینکه به تدریج و در آینده نزدیک ،شاهد  رقابت سخت تر و نزدیک تری در عرصه های داخلی و بین المللی خواهیم بود، اتحاد صنایع بزرگی همچون فولاد مبارکه و ذوب آهن می تواند مزیت های رقابتی این شرکت ها را افزایش دهد.
در این جلسه مقرر شد مباحث مشترک و مرتبط در حوزه های مختلف اعم از تولید، توسعه، فروش و بازاریابی، اقتصادی، مالی و نیروی انسانی در کمیته های فنی تخصصی با هدف بهره وری بیشتر مدیریتی هردو شرکت پیگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه