بسته بیمه‌ای بهاران نوین ویژه ایام تعطیلات نوروز

بسته بیمه‌ای بهاران نوین ویژه ایام تعطیلات نوروز
کدخبر : 28210

شرکت بیمه نوین در اقدامی نوآورانه و به منظور رفاه حال مشتریان "بسته بیمه‌ای بهاران نوین" را به مناسبت شروع سال جدید و آغاز سفرهای نوروزی ارائه می‌دهد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل بیمه نوین: این شرکت از تاریخ 21 اسفند ماه سال جاری الی 21 فروردین سال 1401، "بسته بیمه‌ای بهاران نوین" خود را مشتمل بر بیمه‌های آتش‌سوزی منازل مسکونی و حوادث انفرادی ارائه می‌دهد.
این بسته بیمه‌ای، با در نظر گرفتن نیاز بیمه‌گذاران و اطمینان خاطر ایشان از سلامت خود و امنیت منازل مسکونی در روزهای پایانی سال و ایام نوروز طراحی شده است.
بر اساس این گزارش، "بسته‌ بیمه‌ای بهاران نوین" شامل بیمه‌های آتش‌سوزی منازل مسکونی و حوادث انفرادی حداکثر 4 نفر از اعضای خانواده (به تمایل بیمه‌گذار) بوده و با اعتبار یک ماهه صادر می‌شود.
در این بسته بیمه‌ای، منازل مسکونی در قبال خطرات آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار، سیل، زلزله، طوفان، گردباد، تندباد، ریزش سقف بر اثر سنگینی برف، ضایعات ناشی از ذوب برف و باران، سقوط هواپیما، بالگرد و قطعات منفصله به آن،  هزینه پاکسازی، سرقت با شکست حرز برای اثاثه و لوازم منزل (با سقف سرمایه مشخص) و مسئولیت مدنی ناشی از وقوع حادثه آتش‌سوزی در قبال ساختمان‌های مجاور و همسایه تحت پوشش بوده و علاوه بر آن خسارات وارد به اتومبیل مستقر در پارکینگ بیمه‌گذار نیز در قبال خطرات یاد شده تحت پوشش قرار گرفته است. در این بسته بیمه‌ای همچنین تا 4 نفر از اعضای خانواده تحت پوشش بیمه حوادث انفرادی قرار می‌گیرند.
بر همین اساس، جهت رفاه حال بیمه‌گذاران گرامی، خرید این بسته‌ بیمه‌ای تنها به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه فروش آنلاین "ای‌نوین‌پلاس" به آدرس www.enovinplus.com امکان پذیر است.
همچنین این بسته بیمه‌ای ویژه در دو طرح، با حق بیمه و سقف تعهدات مختلف ارائه شده که مشتریان محترم می‌توانند بر اساس نیاز خود طرح دلخواه را در سامانه "ای‌نوین‌پلاس" خریداری کنند.
گفتنی است، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 02123047 تماس حاصل نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه