سیاست اصلی بیمه ایران شفاف سازی و خدمت رسانی بی منت به مردم است

 سیاست اصلی بیمه ایران شفاف سازی و خدمت رسانی بی منت به مردم است
کدخبر : 28288

نشست مدیران بیمه ایران با حضور حسن شریفی رئیس هیات مدیره ومدیر عامل، اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران ستادی و مدیران اجرایی استان تهران در ساختمان مرکزی بیمه ایران برگزار شد و مدیران استانی نیز از طریق ویدئو کنفرانس در آن حضور داشتند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه ایران: در ابتدای این جلسه «حسن شریفی» در سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به برنامه ریزی مهم و مسئولانه ای که در پیش روی شرکت قرار دارد، گفت: سیاست اصلی ما در بیمه ایران، شفاف سازی و خدمت رسانی بی منت، متواضعانه و خردمندانه به مردم است.
وی در ادامه با سپاس و قدردانی از خدمات مدیران قبلی، اعضای هیات مدیره  وهمه کارکنان، اظهار داشت: برای حفظ و نگهداشت بیمه ایران بعنوان میراثی که از بزرگان به ما رسیده، همه باید تلاش نماییم تا این امانت را  به بهترین شکل ممکن به آیندگان تحویل نماییم،  از این رو یکی از ضرورت های اصلی ما در همه سطوح مدیران، کارکنان و شبکه فروش، انسجام و همبستگی می باشد. قطعا اگر این انسجام  نهادینه شود می توانیم به یک توسعه پایدار برسیم. در مدت کوتاه حضور خود در بیمه ایران به عنوان مدیر عامل، این موضوع را با جدیت دنبال کردم وتلاش خواهم کرد از آن برای هدایت و اجرای اهداف راهبردی استفاده نمایم.
مدیر عامل بیمه ایران یکی دیگر از برنامه های خود را دیدار با همکاران در سراسر کشور عنوان کرد و گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان بازدید از همه شعب برای ما فراهم نشد ولی با برنامه ریزی صورت گرفته در سال جدید از نزدیک با همکاران دیدار خواهم داشت.
وی در ادامه به موضوع تالار گفتگو که در پرتال شرکت راه انداری شده  پرداخت و افزود: با همفکری ،استفاده ازنظرات همکاران در شعب ونمایندگی ها  با  خرد جمعی در جهت توسعه بازار و افزایش سودآوری حرکت خواهیم کرد و می‌خواهیم با روحیه جهادی مخلصانه و عملگرا، تمام و کمال در خدمت مردم عزیز کشورمان باشیم و به همین جهت با حذف برنامه های اضافی و در جهت خدمت رسانی و ارائه خدمات پس از فروش به بیمه گذاران ومشتریان همدل وهمراه خواهیم بود و از همه همکاران می خواهم نقطه نظرات خود را در تالار گفتگو به اشتراک بگذارند تا شاهد اتفاقات خوبی در آینده باشیم.
شریفی یکی از اولویت های خود را توجه به کرامت افراد وارزش نهادن به کارکنان دانست و تاکید کرد: همکاران ما در همه سطوح باید بعنوان یک انسان شریف مورد توجه قرار بگیرند تا احساس خوبی برای کار کنار همدیگر داشته باشند . با اخلاق حرفه‌ای زمینه خدمت رسانی بی‌منت را فراهم کنیم، همه ما باید برای اعتلای نام شرکت تمام تلاش خود را به کار ببریم و در این راه به همفکری و همراهی همه نیاز داریم، من  به خرد جمعی اعتقاد دارم و مطابق تعالیم قرآنی نظرات شورایی را قبول دارم.
رئیس هیات مدیره بیمه ایران مهمترین هدف شرکت را برگزاری با شکوه وموفقیت آمیز  مجمع سالانه و ارائه صورت‌های مالی برشمرد و تاکید کرد: صورت های مالی بیانگر عملکرد یک ساله  شرکت و نتیجه تصمیمات  و تلاش های مالی مدیران و کارکنان است. برگزاری موفق مجمع اولین و مهمترین اولویت شرکت است.
همچنین با رشد فزاینده جامعه و زیاد شدن پیچیدگی‌های آن، توسعه بیمه گری هوشمند، توسعه فناوری، روزآمد کردن سیستم های شرکت با هدف بستر سازی خدمات رسانی به مردم، پیگیری مطالبات معوق  وشفاف سازی به تبع دولت مردمی، ایجاد اتاق فکر شیشه ای، استفاده از تحربیات وظرفیت های شبکه فروش، پالایش شبکه فروش، گسترش خدمات پس از فروش، فروش هوشمند و آنلاین بیمه نامه با بالاترین کیفیت برای ایجاد رضایت نهایی در بیمه گذار، از دیگر الویت های ما خواهد بود، تا بتوانیم نقش آفرینی پررنگ تری در عرصه اقتصاد کشور و صنعت بیمه داشته باشیم.
گفتنی است در این جلسه هریک از اعضای هیات مدیره، معاونین و یکی از مدیران استان ها وهمچنین یکی از مدیران شعب تهران، نظرات خود را در خصوص برنامه راهبردی شرکت، مدیریت ریسک، برگزاری مجمع، مزیت های رقابتی، انتظارات صاحبان سهام، تغییرات و تحولات بازار بیمه کشور، توجه به رفاه، آموزش ومدیریت دانش کارکنان، توجه ویژه به شبکه فروش، تکمیل پروژه گلستان بعنوان یک پروژه ملی و اقدامات انجام شده جهت ورود شرکت های زیرمجموعه بیمه ایران  به بازار سهام  را بیان نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه