رپورتاژ آگهی/

صورتجلسه شرکت هوران

کدخبر : 28397

در راستای ثبت تغییرات شرکت لازم است تا ثبتصورتجلسه تغییرات شرکت ها نیز توسط موسسین شرکت ها به سر انجام برسد.ثبت صورتجلسه تغییرات از موارد مهم در شرکت ها می باشد. تغییرات در شرکت شامل تغییر در اعضا و تغییر در سرمایه و یا اساسنامه شرکت ها است. این صورتجلسه تغییرات باید توسط افراد مجرب انجام گیرد.

در راستای ثبت تغییرات شرکت لازم است تا ثبتصورتجلسه تغییرات شرکت ها نیز توسط موسسین شرکت ها به سر انجام برسد.ثبت صورتجلسه تغییرات  از موارد مهم در شرکت ها می باشد. تغییرات در شرکت شامل تغییر در اعضا و تغییر در سرمایه و یا اساسنامه شرکت ها است. این صورتجلسه تغییرات  باید توسط افراد مجرب انجام گیرد.

موسسه ثبت برند هوران با سابقه چند ساله در امور ثبتی و حقوقی بهترین گزینه ای است که می تواند شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری رساند. در ادامه موارد مهمی را در زمینه ثبت صورتجلسه تغییرات در شرکت بیان خواهیم کرد.

مراحل ثبت صورتجلسه تغییرات در شرکت

گام اول : مشخص نمودن نوع تغییرات

در اولین مرحله لازم است که کلیه اعضا هیئت مدیره و سهامداران شرکت ها،مجمع عمومی فوق العاده ای را در خصوص تغییرات لازم در شرکت تصمیمات لازم را بگیرند. این تصمیمات شامل : تغییر آدرس دفترمرکزی ، تغییر موضوع فعالیت شرکت ، نقل و انتقال سهام ، ورود و خروج شریک و یا حتی انحلال شرکت شخصیت حقوقی خود می باشد. توجه به این نکته ضروری است:

تمامی تصمیمات باید با حضور کلیه اعضا و سهامداران شرکت باشد تا ذیل صورتجلسه شرکت تنظیم شده را امضا کنند.

اگر تمامی اعضای سهامداران در این مجمع نباشند، مراحل ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت با آگهی دعوت امکان پذیر خواهد بود که لازم است یک سری شرایط و مقررات خاص داشته باشد. با اتمام جلسه نسبت به ثبت سامانه ای تغییرات شرکت در سامانه ثبت شرکت اقدام می نمایید.

1

روش ثبت تغییرات در شرکت

گام دوم : اطلاعات شرکت

این مرحله کلیه اطلاعات مرتبط با شرکت را وارد می کنید. این اطلاعات شامل شماره ثبت شرکت ، شناسه ملی ، نوع شرکت و.. است. لازم است نوع جلسه تشکیل شده در این مرحله مشخص شود. مجامعی که وجود دارد: مجمع عمومی فوق العاده ، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده و هیئت مدیره می باشد.

گام سوم : تصمیمات جلسه

در این قسمت باید تصمیماتی که منجر به تغییرات در شرکت شما شده است را وارد کنید. این تصمیمات با توجه به مجممع انتخابی متغیر می باشد. در این مرحله می توانید چند تصمیم را در یک مجمع وارد کنید.

گام چهارم : اشخاص جلسه

اطلاعات هویتی کلیه اشخاصی که در جلسه حضور دارند باید وارد شود. حتی نماینده یا وکیل نیز باید سمت خود را مشخص کنند. سهامدار نیز باید سهامدار بودن خود را مشخص کند .

گام پنجم : تایید نهایی و ارسال پرونده

مرحله دیگر، بعد از انجام فرایند تدوین و تنظیم صورتجلسه شرکت بارگذاری شود. اصل صورتجلسه به همراه امضا کلیه اعضا و مهر شرکت باید توسط اداره ثبت شرکت و موسسات غیر تجاری حوزه فعالیت ارسال گردد.

تمامی مراحل فوق توسط شرکت هوران قابل ثبت خواهد بود. با خیال راحت و صرف کمترین زمان، ثبت تغییرات شرکت خود را به هوران بسپارید.

مدارک ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت

نوشته کپی از شناسنامه و کارت ملی اعضای جدید ، بازرسین و سهامداران (برابراصل)

فتوکپی از شناسنامه و کارت ملی اعضای قدیم و جدید.

تعداد سهام شرکت و اعضای قدیم و جدید.

اسامی اشخاصی که حق امضا دارند.

آدرس و کد پستی شرکت.

2

سمت اعضای جدید و قدیم.

رونوشت از آخرین آگهی تغییرات.

مبلغ سرمایه و ارزش ریالی..

کپی کارت پایان خدمت اعضا و بازرسین جدید به بعد برابر اصل شده در دفاتر اسناد رسمی.

در صورت نقل و انتقال سهام برگه دارایی.

تغییر نام شرکت سهامی خاص

بعد از ثبت شرکت لازم است که برای شرکت خود نامی را انتخاب کرده و آن را ثبت کنید.

مدارک مورد نیاز جهت تغییر نام شرکت سهامی خاص

اولین کاری که باید انجام دهید، پرداخت حق الثبت و واحد تعیین نام، جهت اخذ و ثبت، نام جدید می باشد. تشکیل جلسه مجمع عمومی فوق العاده و تنظیم صورت جلسه به امضاء هیات رئیسه رسیده باشد.

ثبت صورتجلسات تغییرات شرکت ها

همانطور که گفتیم می توانید برای ثبت صورتجلسات تغییرات شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت با شرکت هوران همکاری داشته باشید.

در اینجا تصمیم داریم به بررسی تغییر نوع شرکت بپردازیم. اگر شما شرکت سهامی خاص را تاسیس کرده اید و می خواهید آن را به شرکتی با مسئولیت محدود تغییر دهید، لازم است مدارک زیر را تهیه کرده و این مرحل را نیز طی کنید:

صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده به امضای هیئت رئیسه.

اصل آگهی دعوت در صورت تشکیل مجمع به اکثریت.

دو برگه اظهارنامه.

دو نسخه شرکتنامه.

تسلیم دو برگه اساسنامه شرکت با مسئولیت محدود.

ارائه فتوکپی شناسنامه و پایان خدمت در صورت مشمولی شرکا.

هزینه ثبت تغییرات شرکت به چه صورت است

2

 

هزینه ای که برای ثبت تغییرات شرکت پرداخت خواهید کرد با توجه به تعداد صورتجلسه و میزان حجم متن آگهی متغیر خواهد بود. برای انجام ثبت تغییرات شرکت با کمترین هزینه و استعلام دقیق قیمت با شرکت هوران تماس بگیرید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.

هزینه تغییرات شرکت به دو عامل وابسته است که ما آن را برای شما مشخص می کنیم

نوع تغییرات شرکت که تعداد صورتجلسات را تعیین می کند

روزنامه رسمی

نوع ثبت تغییرات شرکت تعداد صورتجسلات شرکت را تعیین می کند. تنظیم هر صورتجلسه و ثبت آن در سامانه و پیگیری تا حصول پیش نویس آگهی تغییرات، معمولا هزینه ای متغیری دارد، د که این نوسان به دلیل تفاوت در نواع تنظیم صورتجلسات می باشد.

اما به طور میانگین نیز قیمتی برای هر صورتجلسه مشخص شده است. که ما هم همین قیمت را برای هر صورتجلسه در نظر گرفته ایم. اما تشخیص تعداد صورتجلسات کمی تخصصی می باشد.

برای هر تغییر، هزینه متفاوتی در نظر گرفته شده است:

هزینه تغییر اعضای هیئت مدیره

هزینه تغییرات تمدید مدیران و بازرسین

تغییر هیئت مدیره شرکت به شخص و اشخاص شرکت وابسته است. لازم است که یک صورتجلسه مجمع تنظیم گردد و در آن فرد یا افرادی از هیئت مدیره خارج شوند.

اگر سهام دار، قصد انتقال و واگذاری سهام خود را داشته باشد، صورتجلسه نقل و انتقال خواهد بود یا اشخاص جدید جایگزین آن ها خواهد شد. بعد از این جلسه باید صورتجلسه جدید تنظیم شده و افراد جدید و قدیم برای مدت معین عضو هیات مدیره شوند.

در این جا باید دو صورتجلسه تنظیم شود. بعد از انجام صورت جلسه ها هزینه ها مشخص می گردد.

متخصصین حرفه ای ما در شرکت هوران مراحل فوق را با بهترین قیمت و به بهترین نحو ممکن انجام خواهند داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه