حمایت مدیران ارشد بیمه دانا از بیمه نامه جان دانا

حمایت مدیران ارشد بیمه دانا از بیمه نامه جان دانا
کدخبر : 28407

مدیران ارشد شرکت بیمه دانا، ضمن حمایت از طرح "جان دانا" خواستار افزایش امکانات برای تقویت و رشد فروش این محصول جدید در بازار بیمه شدند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه دانا: در جلسه‌  شورای راهبردی بیمه‌های زندگی با محوریت پروژه جان دانا که روز ۲۴ اسفند جاری با حضور دکتر احمد جوادی پور قائم مقام مدیرعامل، دکتر سید مجتبی عطری و فرامرز خجیر اعضای هیئت مدیره، دکتر سید داود حسینی معاون فنی بیمه‌های اشخاص، عزت اله حقیقتی مشاور مدیرعامل، بهنام بهنام فر مدیر بیمه‌های عمر و پس انداز، وحید حقانی رئیس مرکز فاوا، خانم افضال مسوول پروژه و مهدی ربیعی طراح جان‌دانا در محل ساختمان مرکزی برگزار شد، در خصوص راه‌های رشد و تقویت فروش محصول جدید این شرکت با نام جان‌دانا بحث و تبادل نظر شد.
در این نشست مدیران ارشد بیمه دانا ضمن اعلام حمایت از جان دانا، خواستار اجرا و توسعه شبکه فروش، ادامه روند آموزشی و تلاش مضاعف شبکه فروش برای تقویت و رشد فروش این بیمه نامه در بازار شدند.
در پایان این نشست، مقرر شد سازمان فروش جان دانا از سال آینده به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کند.
گفتنی است، جان‌دانا طرحی نو در بیمه‌های زندگی و اولین بیمه نامه تمام دیجیتال صنعت بیمه است که با تنوع پوشش‌های بیمه‌ای، موجب برقراری امنیت روحی و روانی برای افراد جامعه در ایام حیات و همچنین در پایان زندگی بیمه‌شده خواهد شد.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه