جوایز جشنوارۀ نوروزی لنز ایرانسل اعلام شد

جوایز جشنوارۀ نوروزی لنز ایرانسل اعلام شد
کدخبر : 28481

لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، از کاربران خود دعوت کرده است تا با شرکت در جشنوارۀ نوروز ۱۴۰۱، ضمن تماشای برنامه‌های متنوع، شانس خود را برای دریافت جوایز این جشنواره، امتحان کنند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط‌عمومی ایرانسل: کاربران لنز، می‌توانند با تماشای محتواهای تصویری و صوتی موجود در این تلویزیون اینترنتی در روزهای پایان سال و ایام نوروز، امتیاز خود را در جشنوارۀ نوروزی افزایش دهند و در قرعه‌کشی سه دستگاه گوشی هوشمند سامسونگ A32 و یک دستگاه PS4 شرکت کنند.
این جشنواره، تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد. کاربران لنز، هر چه زمان بیشتری را صرف تماشای برنامه‌های لنز کنند، امتیاز و شانس بیشتری برای بردن یکی از جوایز ارزشمند این جشنواره خواهند داشت.
از جمله برنامه‌های شاخصی که علاوه بر محتواهای متنوع تصویری و صوتی موجود در لنز، در ایام عید نوروز از این تلویزیون اینترنتی پخش می‌شود، می‌توان به ویژه‌برنامه‌ها، سریال‌ها و فیلم‌های نوروزی شبکه‌های مختلف سیما، مسابقات ورزشی و به‌ویژه بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی فوتبال (در روزهای ۴ و ۹ فروردین مقابل کره‌جنوبی و لبنان) و نیز سریال نوروزی «سودا» اشاره کرد.
کاربران ایرانسلی لنز، می‌توانند به صورت رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک، این برنامه‌ها را با تعرفۀ تمام‌بهای اینترنت مشاهده کنند.
اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زندۀ تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پادکست، کتاب‌های صوتی، موسیقی و آلبوم‌های جدید و… روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.
از جمله امکانات اپلیکیشن لنز می‌توان به ایجاد دسترسی به مجموعۀ عظیمی از فیلم‌ها، سریال‌ها، آلبوم‌های موسیقی و برنامه‌های مستند ایرانی و خارجی، پخش زندۀ برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، امکان ضبط خودکار برنامه‌های زنده تلویزیون در زمان‌بندی از پیش تعیین‌شده، امکان مشاهدۀ جدول برنامه‌های پخش‌شده از شبکه‌های مختلف تلویزیون، امکان مشاهدۀ برنامه‌ها در بخش آرشیوها تا هفت روز بعد از پخش زنده، امکان افزودن برنامه‌های مورد علاقه کاربر به فهرست «علاقه‌مندی» و دسترسی آسان‌تر به آنها اشاره کرد. برنامه‌های تلویزیون اینترنتی لنز، از طریق نشانی lenz.ir در دسترس علاقمندان است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه