پیام تسلیت مدیرعامل بانک مسکن در پی درگذشت حضرت آیت الله علوی گرگانی

پیام تسلیت مدیرعامل بانک مسکن در پی درگذشت حضرت آیت الله علوی گرگانی
کدخبر : 28487

در پی رحلت حضرت آیت ا... سید محمد علوی گرگانی مرجع عالیقدر تقلید، محمود شایان در پیامی درگذشت این فقیه بزرگوار را تسلیت گفت.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن: «محمود شایان» مدیرعامل بانک مسکن طی پیامی درگذشت آیت الله علوی گرگانی را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام، علما و اساتید و فضلای حوزه‌های علمیه، و بیت عالیقدر ایشان و عموم شیعیان و مسلمانان جهان تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت مدیرعامل بانک مسکن به شرح زیر است:
"بقا مختص ذات یگانه اوست"
خبر ناگوار رحلت مرجع عالیقدر عالم تشیع، حضرت آیت ا... سید محمد علوی گرگانی باعث اندوه و تألم تمامی علاقمندان و ارادتمندان آن عالم جلیل القدر شد.
سابقه کم نظیر علمی ایشان و بهره مندی از محضر درس مراجع بزرگوار شیعه علی الخصوص حضرت آیت ا... بروجردی ، حضرت امام خمینی (ره)، حضرت آیت ا... گلپایگانی و بسیاری دیگر از حضرات آیات و علمای اعلام افتخاری بزرگ در سابقه ی علمی آن بزرگوار سفر کرده است.
تبحر ایشان در مبانی فقهی و اصولی و تسلط بر زبان های مختلف و وسعت علمی آن مرجع گرانقدر در کنار روح بزرگ و گفتار شیوای ایشان، نقشی مهم در ترویج معارف نورانی قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) داشته است.
اینجانب، این مصیبت سنگین را تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای روح ایشان رحمت واسعه الهی و برای بیت محترم، شاگردان و ارادتمندان ایشان صبر و اجر آرزو می نمایم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه