نقش ارزنده شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون در گسترش فعالیت بانک توسعه تعاون

نقش ارزنده شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون در گسترش فعالیت بانک توسعه تعاون
کدخبر : 28494

مدیرعامل بانک توسعه تعاون حضور شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون را موجب کمک به گسترش حجم عملیات بانک دانست.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون: «حجت اله مهدیان» مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه مجمع سالیانه شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون اظهار داشت: بانکداری فعالیتی چند وجهی و نیازمند اقدامات در حوزه های متنوع است که حضور شرکت های ابزاری در پیشبرد امور و ایجاد زنجیره ارزش مثمر ثمر می باشد.
وی افزود: شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون همواره کمک بانک در پیشبرد مسائل اجرایی بوده است و شرکت با رعایت ضوابط و مقررات، در روان سازی فرآیندها و پیشبرد اقدامات کمک حال بانک بوده است.
مهدیان گفت: این شرکت در تسریع و ایجاد اطمینان در موضوع ارزیابی اموال و املاک در فرآیند تسهیلات همکاری مساعدی با بانک داشته است و نیروهای تخصصی شرکت در سراسر کشور، با واحدهای استانی و شعب در همکاری هستند.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون خاطر نشان کرد: شرکت در وصول مطالبات و کمک به بازگشت منابع به چرخه بانکداری فعالیت های گسترده ای داشته است و این اقدامات در حفظ توان تسهیلاتی بانک موثر بوده است.
مهدیان گفت: ارائه گزارش مالی شفاف باعث گردیده است تا حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت صورت های مالی را از تمامی جوانب به لحاظ رعایت استانداردهای حسابداری مطلوب عنوان نماید.
وی افزود: ظرفیت شرکت در ارائه خدمات فنی، مهندسی، اجرا، نظارت و مشاوره قابل اتکا است و در تامین نیاز بانک در مسائل اجرایی عمرانی، ابنیه و تاسیسات موثر بوده است.
سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: همواره بر تکریم و توجه به پرسنل شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون تاکید گردیده است و بانک در ارائه خدمات اعتباری و رفاهی به پرسنل شرکت در شبکه بانکی پیشگام بوده است.
امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: سازماندهی، انسجام و نظم مناسبی در میان اجزای شرکت قابل مشاهده است و فعالیت ها به رغم تنوع و گستردگی به نحو مناسبی در جریان است.
محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: هم افزایی، هماهنگی و تعامل میان شرکت ها در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ارائه خدمات بهینه به بخش تعاون بسیار حائز اهمیت است.
محمد ذوالفقاری معاون مدیرعامل در امور مالی و پشتیبانی گفت: حجم عملیات شرکت در سال مالی مورد بررسی در مقایسه با دوره پیشین 46 درصد بزرگتر شده است و در سال پیش رو نیز نقش شرکت در پیشبرد امور مربوط به ساختمان های تعدادی از مدیریت های استانی مهم ارزیابی می شود.
در این جلسه حسن شریفی معاون مدیرعامل در امور عملیات بانکی، قاسم توکلی مدیرکل دفتر مرکزی حراست و رامین نجمی رئیس اداره کل سرمایه گذاری بانک توسعه تعاون مطالبی در خصوص عملکرد شرکت مطرح نمودند و صادق فنایی مدیرعامل شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون، سعید تاجداری رئیس هیات مدیره، جعفر بارگیران نایب رئیس هیات مدیره، احمد مرآتی دبیر و عضو هیات مدیره شرکت و محمدعلی سلیمانیان مدیر اداره مالی شرکت نیز در خصوص عملکرد دوره پیشین و برنامه های پیش رو توضیحاتی ارائه دادند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه