درخشش ذوب آهن اصفهان در عرصه تولید را شاهد خواهیم بود

درخشش ذوب آهن اصفهان در عرصه تولید را شاهد خواهیم بود
کدخبر : 28502

جشن میلاد حضرت ولی عصر (عج) با حضور ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل، آیت اله حبیب اله رهبر مسئول دفتر هماهنگی تبلیغات اسلامی و تعدادی از معاونین و مدیران شرکت ۲۵ اسفندماه در تالار آهن برگزار شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از پایگاه خبری ذوب آهن اصفهان: مهندس رخصتی با تبریک این اعیاد به تلاشگران شرکت گفت: به برکت این ایام ذوب آهن اصفهان توانست از رکورد تولید در ۵۰ سال عبور و برگی جدید در تاریخ تولید خود ثبت کند که این نشانه عزم و تلاش تمامی کارکنان است.
وی با اشاره به این که انتظار فرج، انتظار قدرت اسلام است افزود: مهمترین وظیفه ای که منتظران مهدی(عج) دارند این است که انتظاری سازنده، صحیح، منطقی و پویا داشته باشند، انتظاری که در باطن خود آمادگی و آماده کردن زمینه را برای ظهور آن حضرت فراهم کند.
سرپرست مدیریت عامل شرکت گفت: بسیاری از مشکلات که برای تولید وجود داشت با فکر و کار جهادی در حال مرتفع شدن است و به زودی باید شاهد درخشش ذوب آهن در عرصه تولید باشیم و تلاشگران ذوب آهن اصفهان بدانند با همت آنها، تولید و بهره وری بیشتر خواهد شد و مسئولین شرکت نیز هر چه در توان داشته باشند برای بهبود معیشت کارکنان به کار خواهند بست.
وی، هماهنگی، همراهی و انتقاد و پیشنهاد سازنده را از عوامل پیشرفت در شرکت دانست و خاطر نشان ساخت: تلاشگرانی که در خط اول تولید هستند در آینده شرایط بهتری خواهند یافت تا با انگیزه برای شرکت فعالیت نمایند.
آیت اله حبیب اله رهبر نیز گفت: برای حضرت ولی عصر (عج) اسماء و صفاتی را ذکر نموده اند، روایات شیعه در این خصوص بسیار زیاد است و تمامی دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که یک فرد الهی قادر به اصلاح جهان خواهد بود.
وی افزود: حضرت مهدی (عج) تنها فردی است که می تواند عدالت را در تمام عالم گسترش بدهد، به همین منظور خداوند متعال ایشان را ذخیره قرار داده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه