پیام نوروزی مدیرعامل بیمه البرز

پیام نوروزی مدیرعامل بیمه البرز
کدخبر : 28548

مدیرعامل بیمه البرز به مناسبت عید نوروز پیام تبریکی را صادر کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه البرز: یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ 
طبیعت در آمدنی دوباره، موسیقی دلنواز بودن، و زندگی سر می‌دهد و مشام جان را با شکوفه‌هایی به رنگ حیات و شادابی می‌نوازد. آبی آسمان، نغمه پرستوها و جوشش چشمه‌ها و نگاه نیمه باز غنچه‌ها، همه و همه، نشانی مهمانی نوروز و شروعی دوباره است.
به توفیق الهی و در سایه تلاش، همدلی و کوشش بی بدیل شبکه محترم فروش در سال 1400، توانستیم اهداف شرکت در حوزه فروش مخصوصا ارتقای سهم بیمه­ های خرد در پرتفوی شرکت با تکیه بر بیمه­ های زندگی را محقق سازیم؛ گرچه هنوز برای درخشش بیشتر راه طولانی در پیش داریم اما حتما به فضل الهی، با درایت و تلاش شما عزیزان، برنامه محوری، تعامل بین بخشی، درک مسائل کلان و راهبردی شرکت، رعایت اصول حرفه‌ای و دوری از حواشی به هدف اصلی "رهبر بازار بیمه خصوصی کشور" دست خواهیم یافت.
به فضل خدا در سال جدید، برآنیم با افزایش پورتفوی سودآور و با تأکید بر محوریت فروش بیمه­ نامه­ های خرد به ویژه بیمه­ نامه­ های عمر، سرعت بخشی به تحول دیجیتال و برنامه­ ریزی عملیاتی برای همه بخش ­های فروش و نیز فعال نمودن ظرفیت­ های خاموش ارکان شبکه فروش موفقیت­ های قبلی خود را تکرار و موفقیت­ های جدیدی نیز کسب نمائیم.
اینجانب نوروز باستانی را به همه مدیران و همکاران ارزشمند، پرتلاش و صمیمی خود، در شرکت بیمه البرز که با همت خویش این شرکت معظم را به عنوان یکی از نام‌های درخشان و قدرتمند در صنعت بیمه کشور معرفی نمودند، تبریک و تهنیت عرض نموده و در پرتو الطاف بیکران خداوند بزرگ، سلامتی، سعادت، سربلندی، عزت و موفقیت روزافزون برای ایشان و خانوده معززشان طلب می­ نمایم.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه