پیام سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان به مناسبت میلاد باسعادت حضرت ولی‌عصر (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)

پیام سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان به مناسبت میلاد باسعادت حضرت ولی‌عصر (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)
کدخبر : 28550

سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان به مناسبت میلاد باسعادت حضرت ولی‌عصر (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) پیامی را صادر کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان: نیمه شعبان و خجسته زادروز دوازدهمین ستاره آسمان امامت و ولایت و نجات دهنده عالم بشریت، جشن امیدی در دل محرومان است تا شاهد حضور هدایت کننده به حق و قیام کننده در برابر ظلم باشند و فرصت معنوی ارزشمندی است برای ایجاد ارتباط و توجه به فلسفه ظهور و مسائل معرفتی در راستای شناخت امام و مبارزه با ظلم که زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرتش بوده و در انتظار قدوم مبارکشان باشیم.
میلاد یوسف زهرا همچنین فرصتی است مناسب برای پاسداشت سربازان گمنام امام زمان (عج)، این حافظان امنیت  که همواره برای حفظ جان مردم این مرز و بوم در تلاشند.
مبارزه هوشمندانه و در عین حال خاموش این مدافعان، بار‌ها و بار‌ها که بدخواهان نظام اسلامی با تمام توان قصد فتنه انگیزی در کشور را داشتند، دشمنان این مرز وبوم را مایوس ساخت و امنیت و آرامش را در جامعه تداوم بخشید.
اینجانب این‌ میلاد فرخنده‌ و همچنین هفته سربازان گمنام  امام زمان (عج)  را به‌ پیشگاه مقام عظمای ولایت حضرت‌ آیت‌ الله‌ خامنه‌ای‌ (مد ظله العالی)، مسلمانان‌ و شیعیان‌ جهان‌ به‌ ویژه‌ تلاشگران ذوب آهن اصفهان تبریک‌ و تهنیت‌ عرض‌ نموده‌ و از خداوند سبحان‌ تعجیل‌ در فرج‌ مبارک‌ آن‌ حضرت‌ و عزت‌ و اقتدار روز افزون‌ نظام‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ را مسئلت‌ می‌نمایم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه