دستیابی به سود متعارف با مدیریت ریسک مناسب

دستیابی به سود متعارف با مدیریت ریسک مناسب
کدخبر : 28592

آخرین جلسه شورای مدیران شرکت بیمه ما در سال 1400 با حضور مدیرعامل، اعضای هیات عامل و مدیران شرکت برگزار شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه ما: جلسه شورای مدیران ستادی در سالن اجتماعات بیمه "ما" برگزار و دکتر کاردگر ضمن  بررسی عملکرد تمام مدیریت ها در سال جاری، استراتژی شرکت در سال 1401 را تبیین کرد.
در این نشست که با حضور دکتر ابراهیم کاردگر مدیرعامل، اعضاء هیات عامل و مدیران ستادی برگزار شد، مدیرعامل بیمه "ما" ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت امام زمان (عج) و نوروز باستانی، از تلاش همه همکاران در سال 1400تشکر کرد.
کاردگر در راستای تبیین سیاست های شرکت در سال 1401 گفت: بعد از اجرای اصل 44 و حضور شرکت های بیمه خصوصی، بازار از انحصار کامل خارج شده و تبدیل به بازار رقابتی شد و اثرات آن همچنان باقی است.  رقابت در کاهش قیمت باعث کاهش نقدینگی در صنعت بیمه شده است که در صورت سوء مدیریت، این موضوع، تبعاتی در سال های آینده خواهد داشت. بنابراین باید ریسک ها را آنالیز و بیمه نامه هایی را استخراج کنیم که به سود متعارف دست پیدا کنیم و رعایت دستوالعمل ها و آیین نامه را سرلوحه کار خود قرار داده و به نقطه تعادل در کارها برسیم.
کاردگر تولید محصولات نوآورانه و تعریف رویکرد ویژه نسبت به رضایتمندی مشتریان را از جمله اهداف بیمه "ما" در آینده دانست و خاطرنشان کرد: تولید بیمه اعتباری یکی از رسالت های صنعت بیمه و بانکداری است. در صورت تعریف یک محصول اعتباری، می توانیم بیش از گذشته در اقتصاد کشور، موثر باشیم.
دکتر کاردگر یکی از مهم ترین مزیت های بیمه "ما" را وجود بانک ملت و شرکت های زیر مجموعه بانک دانست و گفت: خدای متعال را شاکریم که دکتر دولت آبادی مدیرعامل محترم بانک ملت، بانک و بیمه را لازم و ملزوم یکدیگر می داند. ما نیز تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بیش از گذشته در شان نام بزرگ ملت بوده و در برند سازی بزرگترین بانک کشور نقش موثری ایفا کنیم.
در ادامه دکتر شیری معاون فنی شرکت به نمایندگی از هیات عامل و طاهریان مدیر فروش و امور مشتریان به عنوان نماینده مدیران، نقطه نظرات خود را درباره برنامه‌های سال 1401 بیان کردند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه