پیام مدیرعامل بانک ایران زمین به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1401

پیام مدیرعامل بانک ایران زمین به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1401
کدخبر : 28601

فصل بهار فصل شکفتن است و به همین مناسبت آغاز این فصل زیبا را گرامی می داریم و با آرزوی سلامتی و برکت برای همه مردم سرزمینم سال جدید را آغاز می کنیم.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین: سال گذشته سالی سرشار از تحول و تغییر بود. همکاران پر تلاش من در بانک ایران زمین با افتخار در این سال تمام عزم خود را جزم کردند تا در کنار این تغییرات، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه کنند. قطعاً هر تحولی نیازمند سعی و تلاش شبانه روزی و کوشش مستمر در کلیه بخش های یک مجموعه است تا بتوان بازخورد قابل قبولی را کسب کرد.
خدا را شاکریم که توانستیم در این سال به اهداف تعیین شده رسیده و تحول بزرگ در ارائه خدمات بانکی که نوید آن را طی سال های گذشته داده بودیم برسیم و واژه ی بانکداری دیجیتال را در کشور معنا کنیم. به طور قطع این تحول در نظام بانکی می تواند زمینه ساز تغییرات بزرگ تر و همچنین ایجاد بستری گسترده و در عین حال امن برای انجام امور بانکی و سرمایه گذاری مشتریان باشد.
بانک ایران زمین در سالی که گذشت با راه اندازی خدمات بانکداری دیجیتال توانست در توسعه بخش تولید داخلی و حمایت از کسب و کارهای خرد تمام توان خود را به کار گیرد، تا خدماتی متمایز به مشتریان خود ارائه کند.
در این سال با راه اندازی نسخه فراز شاهد استقبال شایانی از سوی مشتریان و کاربران بودیم. این استقبال نشان از ارائه خدمات جامع در این پلتفرم است که به دست نیروهای متخصص در این بانک برنامه ریزی، تدوین و اجرا شده است.
یقینا در سال پیش رو این نهال نو پا مستحکم تر و پر بارتر از قبل در اختیار نظام بانکی کشور و مشتریان قرار خواهد گرفت. همه همکاران من در بانک ایران زمین این هدف بزرگ یعنی رضایت مشتری و مشتری مداری را در اولویت امور خود قرار داده اند و این موضوع جزء ارائه خدمات نوین با آخرین فناوری روز دنیا، در سریعترین زمان با دسترسی آسان میسر نخواهد شد.
در آستانه سال جدید ضمن آرزوی سلامتی و برکت برای همه مردم کشور و قدردانی از زحمات همکارانم در بانک ایران زمین، امیدوارم بتوانیم به رسالت خود در اعتلای نام ایران زمین عمل کنیم و در راستای تحقق اهداف تعیین شده گام برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه