همکاران شعب مهمترین نقش را در تحقق رسالت بانک توسعه تعاون بر عهده دارند

همکاران شعب مهمترین نقش را در تحقق رسالت بانک توسعه تعاون بر عهده دارند
کدخبر : 28604

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در بازدید از شعب شهر تهران بر نقش مهم همکاران شعب در تحقق رسالت بانک تاکید ورزید.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون: «حجت اله مهدیان» مدیر عامل بانک توسعه تعاون در دیدار نوروزی شعب مستقل مرکزی، خیام، شهید رجایی و شهران تهران اظهار داشت: برنامه‌های راهبردی و عملیاتی بانک در حمایت از تعاونگران و کارآفرینان در سطوح ستادی و اجرایی در حال انجام بوده است و همکاران شعب در این مسیر نقش بسزایی بر عهده دارند.
وی افزود: پرداخت 250 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای سال 1400 هدفگذاری شده بود که طی چند روز اخیر مجموعه بانک این مهم را محقق نمود و حجم عملیات توسعه‌ای بانک به مدد تلاش همکاران به نحو مناسبی افزایش یافته است.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون خاطر نشان کرد: طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری و تسهیلات موضوع بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 از مهمترین طرح‌هایی است که بانک در آن نقش عاملیتی را بر عهده دارد و ایجاد اشتغال در مناطق سراسر کشور از طریق تامین مالی طرح‌ها و پروژه‌های مورد حمایت محقق می‌گردد.
وی افزود: رسالت اصلی بانک توسعه تعاون حمایت از تعاونگران و کمک به افزایش سهم تعاون در اقتصاد ملی است و تبعیت از سیاست‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ویژه معاونت تعاون حائز اهمیت است و تعامل با اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی و ارائه خدمات تخصصی به تعاونگران بسیار مهم می باشد.
مهدیان خاطر نشان کرد: افزایش اختیارات واحدهای اجرایی و شعب همواره حائز اهمیت بوده است تا همکاران شعب با رعایت تکریم مشتریان و تسریع در ارائه خدمات، حداکثر رضایت مشتریان را رقم بزنند.
وی ضمن تشکر از همکاران و تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و فرارسیدن عید سعید نوروز گفت: همکاران شعب در روزهای پایانی سال تدابیر و تلاش بسیاری صورت داده‌اند تا تکریم مشتریان و مراجعین به نحو مناسبی صورت پذیرد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: توسعه بانکداری الکترونیک و اجرای بانکداری دیجیتال در سطح شبکه شعب از مهمترین اقدامات در حوزه مشتری مداری محسوب می‌گردد و در این مسیر، فراهم‌سازی تجهیزات و سامانه‌های مورد نیاز از اهمیت خاصی برخوردار است.
مهدیان گفت: تقویت شعب به لحاظ سرمایه انسانی می‌تواند به ایفای نقش بانک در بخش تعاون کمک شایانی نماید و به ویژه تقویت همکاران شعب تهران از برنامه‌های جاری بانک به شمار می‌رود.
گفتنی است، در این بازدیدها سعید معادی معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی، احمد محمدی مدیر امور استان ها و شعب، محمد شیخ حسینی مدیر شعب استان تهران، حجت اله شمس رئیس اداره کل حوزه مدیریت و شهرام بخشا رئیس اداره کل روابط عمومی نیز حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه