پیام نوروزی مدیرعامل بانک رفاه کارگران

پیام نوروزی مدیرعامل بانک رفاه کارگران
کدخبر : 28608

مدیرعامل بانک رفاه کارگران با انتشار پیامی، فرا رسیدن بهار طبیعت و سال نو را تبریک گفت.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران: متن پیام «اسماعیل لله گانی» به شرح زیر است:

 

                    بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ              یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ

یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ          حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ 
فرا رسیدن بهار طبیعت، فصل رویش دوباره و سال جدید که نشانه ای از قدرت بی انتهای الهی است را خدمت تمامی هم وطنان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
سال 1400 با همه فراز و فرود هایش گذشت. اتفاقات مهمی به وقوع پیوست که توجه به آن ها ما را در ادامه خدمت رسانی به هم وطنان یاری می دهد. روی کار آمدن دولت انقلابی سیزدهم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" نامگذاری شد و تقارن آن با طلیعه گام دوم انقلاب، نوید بخش تحولات و تغییرات اساسی در تمامی عرصه هاست.
در سال 1400 بانک رفاه کارگران در راستای تحقق برنامه‌های دولت سیزدهم، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی به عنوان سهامدار اصلی، برنامه های تحول‌آفرین خود را شروع کرد و در اولین گام با تشکیل کمیته ای برای رفع موانع تولید، پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی به منظور ایجاد اشتغال و رونق تولید را بیش از گذشته در دستور کار قرار داد. حضور در استان های محروم و کمتر برخوردار و مشارکت در پروژه های اقتصادی، عمرانی، بهداشتی و آموزشی این مناطق در راستای مسئولیت های اجتماعی بانک از دیگر برنامه های اجرایی در سال گذشته بود. با تداوم بیماری کرونا خدمت رسانی به حوزه بهداشت و درمان کشور و فعالان حوزه سلامت بیش از گذشته ادامه پیدا کرد و در حوزه فناوری اطلاعات با افتتاح دیتا سنتر بانک و ده ها سامانه و خدمات جدید در این حوزه، ارائه خدمات مطلوب الکترونیک به بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی همچون، پرداخت تسهیلات و افتتاح حساب به صورت غیرحضوری از دیگر دستاوردهای بانک بود.
با همراهی و مساعدت مدیران عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی سرمایه بانک با رشد بی سابقه 800 درصدی وارد دوران جدیدی از فعالیت های خود شده است که با رفع محدودیت های قانونی می تواند در حوزه های مختلف اقتصادی به ویژه حوزه انرژی که یکی از مزیت های قطعی اقتصاد کشور است، ورود کند.
مطمئن هستیم با افق های جدید و امید آفرینی که برای بانک ایجاد شده است و در سایه همت والای کارکنان بانک و با استفاده از خرد جمعی، شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر مجموعه خواهیم بود.
ضمن آرزوی سلامتی، توفیق و بهروزی برای هم وطنان در سال جدید، برای تداوم دستاوردهای درخشان مجموعه در سال های آینده، مشارکت گسترده در نهضت خدمت رسانی و تحقق برنامه ها، عزم خود را جزم و بیش از گذشته تلاش خواهیم کرد.  

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه