مدیران بیمه آسیا انتخاب مسعود بادین به عنوان مدیر ملی جهادی را تبریک گفتند

مدیران بیمه آسیا انتخاب مسعود بادین به عنوان مدیر ملی جهادی را تبریک گفتند
کدخبر : 28615

معاونین مدیرعامل، مدیران، سرپرستان مناطق و روسای استانی بیمه آسیا، انتخاب مدیر عامل بیمه آسیا به عنوان مدیر جهادی کشور برای دومین سال را تبریک گفتند و از تدابیر ایشان در موفقیت های بیمه آسیا تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا: معاونین مدیرعامل، مدیران، سرپرستان و روسای شعب با ارسال پیام های جداگانه و لوح تقدیر از حسن تدبیر جهادی مدیرعامل در جهت ارتقای برند بیمه آسیا در کسوت خدمت به ملت ایران تقدیر و تشکر کردند و این اقدام را در شرایط سخت اقتصادی و شیوع بیماری کرونا، گام مهمی در جهت اعتلای بیمه آسیا و دستیابی به اهداف آن، توصیف نمودند.
این گزارش می افزاید؛ در این پیام ها آمده است با بهره گیری از رهنمود های مقام معظم رهبری که فضای توسعه و جهاد اقتصادی فراهم شده است، از مدیر عامل بیمه آسیا که برای دومین سال با تکیه بر توان داخلی و به کارگیری مدیریت جهادی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در مسیر تعالی کشور گام برداشته و موفق بوده، قدردانی شده است.
در این پیام ها اظهار امیدواری شده است، با اجرای تدابیر مدیرعامل، مسیر موفقیت بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور در سال ۱۴۰۱ تداوم یابد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه