اولین جلسه کاری پست بانک ایران در سال 1401 با بررسی اقدامات انجام شده معاونت اعتبارات و بین الملل بانک آغاز شد

اولین جلسه کاری پست بانک ایران در سال 1401 با بررسی اقدامات انجام شده معاونت اعتبارات و بین الملل بانک آغاز شد
کدخبر : 28737

اولین جلسه کاری پست بانک ایران در سال 1401 ، با بررسی اقدامات انجام شده معاونت اعتبارات و بین الملل بانک در سال 1400 و با حضور دکتر بهزاد شیری مدیر عامل ، معانت اعتباری و بین الملل مدیر عامل و روسای ادارات کل حوزه مدیریت و اعتبارات ، راس ساعت 8:30 صبح روز شنبه 6 فروردین آغاز شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: در این جلسات ابتدا اقدامات انجام شده ادارات کل اعتبارات، امور بین الملل و بررسی و نظارت بر طرح ها، مطابق برنامه ابلاغی سال 1400 در سه جلسه جداگانه در صبح و بعد از ظهر روز شنبه 6 فروردین، بررسی و ارزیابی می شود.
بنابر این گزارش در ادامه جلسه، عصر روز شنبه اهداف کمی سال 1401 پست بانک ایران در بخش های بین الملل، وصول مطالبات و صدور ضمانتنامه با حضور دکتر بهزاد شیری مدیر عامل و معانت های اعتباری و بین الملل و سازمان و برنامه ریزی بررسی می شود.
این گزارش می افزاید؛ در ادامه این جلسات روز یکشنبه 7 فروردین 1401، اقدامات سال 1400 ادارات کل مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، مدیریت ریسک و بازاریابی و توسعه بازار ارزیابی و برنامه های بانکداری الکترونیک پست بانک ایران در سال 1401 بررسی می شود.
همچنین در روز دوشنبه 8 فروردین 1401 اقدامات ادارات کل برنامه ریزی، کنترل برنامه ها و پایش عملکرد واحدها، سازمان و بهبود روش ها و سرمایه انسانی و رفاه در سال 1400 مورد ارزیابی قرار گرفته و برنامه های بانکداری الکترونیک پست بانک ایران در سال 1401 بررسی می شود.
در جلسه روز سه شنبه 9 فروردین 1401 اقدامات ادارات کل حسابداری و امور سهام، آمار و بودجه  و خزانه داری و نظام های پرداخت بانک در سال 1400 ارزیابی و برنامه های بانک در سال 1401 در زمینه چک های واگذاری و درآمد مشاع بررسی می شود.
این جلسات در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 10 و 11 فروردین نیز ادامه خواهد داشت و به ترتیب به ارزیابی عملکرد ادارات کل بانکداری خرد و امور باجه ها، امور شعب، حسابرسی داخلی، حقوقی، بازرسی، رسیدگی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد و پشتیبانی و املاک خواهد پرداخت. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه