شاهد فصل جدیدی از توسعه و شکوفایی بیمه آسیا در سال ۱۴۰۱ خواهیم بود

شاهد فصل جدیدی از توسعه و شکوفایی بیمه آسیا در سال ۱۴۰۱ خواهیم بود
کدخبر : 28743

مدیرعامل بیمه آسیا به مناسبت عید نوروز پیامی را صادر کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا: متن پیام «مسعود بادین» به شرح ذیل است:
"بسم‌ ا... الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال؛
حوّل حالنا الی اَحسن الحال
بهار طبیعت، صفحه‌ای رنگارنگ از رویش و شادابی و زبان گویای خداوند است که آدمی را به همسویی با نظام آفرینش و حرکت در مسیر تحول و تکامل فرا می‌خواند.
امسال در آستانه‌ وزش نسیم دل‌انگیز بهاری، شمیم اعیاد شعبانیه فضای بهاریمان را از عطر معنویت لبریز و کام جانمان را شیرین کرد.
امید است در تقارن نوروز با ماه‌های پرخیر و برکت شعبان و رمضان، شاهد تحول احوال و دل‌ها به احسن الحال باشیم.
خانواده بزرگ بیمه آسیا، سال ۱۴۰۰ را با تکیه بر دانش و قابلیت‌های حرفه‌ای، با موفقیتی مثال زدنی به پایان برد و توانست با عبور از رکوردهای قبلی خود در عملیات بیمه گری، ضمن رعایت اصول مشتری مداری و پرداخت منصفانه خسارت به زیاندیدگان و اهتمام در خدمت رسانی به بیمه گذاران، جایگاه و سهم خود از بازار بیمه را به نحو چشمگیری افزایش دهد و علیرغم مشکلات و تحریم های اقتصادی و تداوم بیماری کرونا، با بهره گیری از ظرفیت ها و توانایی های خود و در قالب مدیریت جهادی، سال ۱۴۰۰ را به دوره ای درخشان و پرافتخار در تاریخ فعالیت بیمه آسیا بدل نماید.
در آستانه سده جدید، اینجانب امیدوارتر از قبل، و درکنار شما عزیزان یقین دارم این شرکت بزرگ بیمه ای شاهد فصل تازه ای از رشد و توسعه در فعالیت های خود خواهد بود و البته رسیدن به این هدف، با ترسیم دقیق و واقع بینانه افق آینده، سختکوشی و درایت، همراه با همیاری و همدلی تمام ارکان شرکت میسر است.
این فرصت را مغتـنم شمرده و ضمن سپاس از الطاف پرودگار یکتا و قدردانی از حمایت های بی دریغ سهامداران و هیات مدیره متعهد، تلاش های وافر معاونین، مدیران و مشاوران کاردان و کارکنان مجرب و سختکوش و شبکه فروش تلاشگر، حلول سال نو و بهار پرطراوت را خدمت ملت بزرگ ایران، همکاران گرامی، شبکه توانمند فروش و بیمه گذاران محترم صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم و از درگاه احدیت برای کلیه شما عزیزان و خانواده‎های گرامی‎تان، سالی سرشار از سلامتی و سرافرازی آرزومندم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه