فعالیت های جهادی اثربخش به پیشرفت ذوب آهن اصفهان منجر می شود

فعالیت های جهادی اثربخش به پیشرفت ذوب آهن اصفهان منجر می شود
کدخبر : 28800

سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان به همراه معاون سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت و معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی این شرکت ۸ فروردین ماه با حضور در دفتر حضرت آیت‌ا... طباطبایی نژاد، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه اصفهان، با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از پایگاه خبری ذوب آهن اصفهان: در این دیدار آیت‌ا... طباطبایی نژاد ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و آرزوی توفیق برای تلاشگران ذوب آهن اصفهان در این سال، گفت: امید است با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری که سال جدید را با عنوان «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» نامگذاری کردند شاهد شکوفایی بیشتر تولید ملی باشیم.
امام‌جمعه اصفهان با ابراز خرسندی از کاهش مشکلات ذوب آهن اصفهان، اظهار داشت: توجه به امور بازنشستگان اهمیت ویژه ای دارد و اهتمام دولت که تا حدودی مشکلات صندوق های بازنشستگی را کاهش داده است، در افزایش رضایت این قشر و همچنین در جامعه تاثیرات مثبتی به همراه داشت امروز ارج نهادن به جایگاه آن ها یک مسئولیت مهم اخلاقی و اجتماعی است.
در این دیدار مهندس ایرج رخصتی، گزارشی از روند تولید ذوب آهن اصفهان و همچنین ثبت رکوردهای تولیدی در بخش های مختلف ارائه داد و گفت: فعالیت های جهادی اثربخش که منجر به پیشرفت شرکت شود اولویت اصلی ذوب آهن اصفهان است و در این راستا، تولید با نگرش دست یابی به ارزش افزوده که سود شرکت را رقم می زند، مدنظر قرار دارد.
سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان، حضور مدیران در کنار تلاشگران در عرصه های کاری را یک عامل اصلی برای پیشبرد امور و رفع مشکلات دانست و گفت: برای دست یابی به اهداف سازمان باید از هر فرصتی نهایت استفاده را انجام داد، همچنان که برای تامین مواد اولیه این نگرش جاری شد و روش های مختلف به کار برده شد که حاصل آن ثبات و افزایش تولید و ثبت رکوردهای پیاپی بود.
مهندس رخصتی با اشاره به این که حل مشکلات بازنشستگان ذوب آهن، همواره مورد توجه مدیران این شرکت بوده است، گفت: امیدوارم در سال جدید با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و تداوم نگرش جهادی، اهداف تولیدی این شرکت حاصل شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه