دیدار نوروزی مدیرعامل بانک ایران زمین

دیدار نوروزی مدیرعامل بانک ایران زمین
کدخبر : 28813

به منظور ایجاد ارتباط دوسویه بین کارکنان و مدیران ارشد بانک و طبق سنت سال های گذشته، مدیرعامل بانک ایران زمین در ابتدای سال جدید از شعب استان تهران دیدار کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین: در این دیدار که با حضور عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی، احسان امیرزاده رئیس اداره حوزه مدیریت و محمدحسین ستوده مدیر منطقه 2 مدیریت امور شعب استان تهران این بانک صورت گرفت، ضمن تبریک سال نو از زحمات همکاران در سال گذشته تقدیر و قدردانی شد.
مدیرعامل بانک ایران زمین همبستگی و کار گروهی در بین همکاران این بانک را عامل اصلی پیشرفت و رسیدن به اهداف تعیین شده در سال 1400 اعلام کرد و گفت: در سال گذشته با تلاش همکاران توانستیم به واژه بانکداری دیجیتال معنا ببخشیم و مشتریان با افقی نو از ارائه خدمات بانکی مواجه شوند.
پورسعید سال 1401 را سالی برای جهش این بانک در زمینه بانکداری دیجیتال بیان کرد و افزود: تمامی زیرساخت های لازم برای برداشتن گامی بلند در جهت استفاده از آخرین فناوری و تکنولوژی برای ارائه خدماتی نوین بانکی به مشتریان پایه گذاری شده است.
مدیرعامل بانک ایران‌ زمین در پایان این دیدار ضمن آرزوی سلامتی و برکت برای تمامی همکاران و مشتریان این بانک، سالی سرشار از موفقیت و پیروزی را از خداوند برای همه مردم کشورمان خواستار شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه