رپورتاژ آگهی/

قیمت تور شیراز با قطار + 40 درصد تخفیف ویژه در ندابال

کدخبر : 28862

در این مقاله می‌خواهیم درباره قیمت تور شیراز با قطار اطلاعاتی را در اختیار شما خوانندگان محترم قرار بدهیم. همچنین، میخواهیم شمارا از تخفیفات فوق العاده آژانس مسافرتی ندابال مطلع کنیم.ندابال برای تور های مختلف خود از جمله تور شیراز۴۰ درصد تخفیف قرارداد است و به این ترتیب قیمت تور شیراز با قطار بسیار کمتر می شود.

قیمت تور شیراز با قطار + 40 درصد تخفیف ویژه در ندابال

در این مقاله می‌خواهیم درباره قیمت تور شیراز با قطار اطلاعاتی را در اختیار شما خوانندگان محترم قرار بدهیم. همچنین، میخواهیم شمارا از تخفیفات فوق العاده آژانس مسافرتی ندابال مطلع کنیم.ندابال برای تور های مختلف خود از جمله تور شیراز۴۰ درصد تخفیف قرارداد است و به این ترتیب قیمت تور شیراز با قطار بسیار کمتر می شود.

                      

شیراز مقصدی زیبا برای سفر:

افراد بسیاری میخواهند قیمت تور شیراز با قطار را بدانند، چرا که شیرازیکی از زیباترین شهرهای ایران میباشد، شهری با آب و هوای بسیار مطبوع، بناهای تاریخی بی نظیر و تفریح گاه های زیبا، شهری که نشان دهنده تمدن ایران و شعر و شاعری در این کشور می باشد. کسانی که تجربه سفر به شیراز را دارند بدون شک میخواهند باز هم به این شهر سفر کنند و کسانی که تاکنون به شیراز نرفته اند پیشنهاد می کنیم حتماً در اولین موقعیت به استان فارس مسافرت کنند.

 

جاذبه های گردشگری شیراز:

در این مطلب ضمن آشنا شدن با قیمت تور شیراز با قطار در شرکت خدمات مسافرتی ندابال، لازم است با معروف ترین مکان های تفریحی آن آشنا شوید.

- بازار وکیل:

یکی از زیباترین بازارهای سنتی ایران، بازار وکیل شیراز می باشد که دارای حجره، چایخانه های سنتی، کاروانسرا و حمام های قدیمی است. این بازار سنتی وسعت بسیاری دارد و در مرکز شهر شیراز قرار دارد. اگر می خواهید در سفر خود از صنایع دستی و خوراکی های سنتی شیراز خریداری کنید، حتما بازدید از بازار وکیل را در برنامه خود قرار هید.

 

- باغ ارم:

احتمالا همه شما تا کنون نام باغ ارم را شنیده اید و یا عکس آن را دیده باشید. این باغ از معروفیت بالایی در جهان برخوردار است و در یونسکو به ثبت جهانی رسیده است. قصر قاجاری، حوض زیبا و بزرگ و درختان و پرندگان زیبایی که در این باغ وجود دارند، فضایی بی نظیر برای قدم زدن ایجاد کرده است.

 

- حرم شاه چراغ:

حرم شاه چراغ درشیراز  که دو تن از برادران امام رضا در آن قرار دارند، هم جنبه معنوی دارد و هم با آینه کاری و کاشی کاری زیبایی که دارد، دارای یک معماری بی نظیر می باشد. در حیاط حرم فواره های زیبایی وجود دارد که در زمان اذان فضایی معنوی و بسیار آرامش بخش به وجود می آورد.

 

- مسجد نصیر الملک:

مسجد بسیار زیبای نصیر الملک که یادگار دوران قاجار می باشد، در شیراز قرار دارد. این مسجد دارای شیشه  کاری منحصر بفردی است. به گونه ای که داخل این مسجد رنگ های زیبایی ایجاد می شود که آن را به مسجد صورتی معروف کرده است. اکثر افراد هنرمند و بخصوص عکاسان بخاطر این بنای زیبا به شیراز سفر می کنند و فضای عارفانه و هنری آن ثبت می کنند.

0f7b4222

- آرامگاه حافظ شیرازی:

هر فردی که به شیراز سفر می کند، حتما بازدید از آرامگاه حافظ شیرین سخن، شاعر معروف قرن هشتم را در برنامه سفر خود قرار می دهد. این مقبره زیبا با فضای سبز و درختان و گل های رنگی که در اطراف خود دارد، باعث ایجاد یک مکان عارفانه و عاشقانه شده است که دیدن از آن خاطره ای فراموش نشدنی ایجاد می کند.

6EzNY6Dm772i

- آرامگاه سعدی:

بی جهت نیست که شیراز را شهر شعر و عاشقی می دانند و روحیه لطیف مردم این شهر هم گواه این حرف است. آرامگاه سعدی بزرگ، شاعر پارسی قرن هفتم هم در این شهر قرار دارد.

 

- پرسپولیس:

پرسپولیس که پایتخت پارسیان در دوره هخامنشیان بوده است در 70 کیلومتری شهر شیراز قرار دارد. این منطقه در یونسکو ثبت شده است و علاوه بر مسافران ایرانی هر ساله توریست های بسیاری از آن دیدن می کنند. دیدن این مجموعه از بناهای تاریخی و قدم زدن در میان آن ها برای هر ایرانی یک حس وطن دوستی ایجاد می کند.

- پاسارگاد:

مرکز سیاسی هخامنشیان قبل از پرسپولیس بوده است و در 50 کیلومتری شهر شیراز قرار گرفته است. آرامگاه کوروش کبیر بزرگ در پاسارگاد است. این منطقه زیبایی بی نظیری دارد و مقصد مسافران بسیاری است.

 

- باغ نارنجستان:

این باغ همانطور که از نام آن پیداست، دارای درختان نارنج بسیاری است و قسمتی از عمارت زیبای قوام المک از دارندگان دوره قاجار است. علاوه بر درختان زیبای باغ، عمارت مرکزی در این باغ وجود دارد که با کاشی کاری، آینه کاری و منبت کاری ماهرانه خود نظر هر بیننده ای را جلب می کند.

 

تورهای شیراز:

برای سفر به شیراز زیبا تورهای مسافرتی متفاوتی وجود دارند، چرا که این شهر از لحاظ توریستی و تفریحی دارای رتبه بالایی است. مسافران در فصول مختلف از طریق هواپیما، قطار و ماشین به مقصد شیراز حرکت می کنند. هر کدام از این روش ها بر روی قیمت تور تاثیر دارند. برای سفر به شیراز با قطار، تعداد روز اقامت در این شهر و امکاناتی که برای مسافران در نظر گرفته می شود، روی قیمت تور شیراز با قطار تاثیر گذار است.

 

مزایای سفر با قطار:

علاوه بر اینکه قیمت تور شیراز با قطار نسبت به روش هوایی ارزان است، دارای مزیت های دیگری هم می باشد. از جمله اینکه امنیت بالایی دارد و سفری است که مسافران در آن احساس آرامش دارند. سفر با قطار لذت دیدن مناظر طبیعی را برای مسافران فراهم می کند. همچنین، بسیار راحت است و افراد می توانند استراحت کنند و بخوابند. بنابراین، برای مسافت های دور بسیار مناسب است و باعث خستگی نمی شود.

0f7b4222 - Copy

شرکت خدمات مسافرتی ندابال:

شرکت خدمات مسافرتی ندابال تورهای زیادی برای سفر به شیراز در ایام مختلف سال دارد. قیمت تور شیراز با قطار در ندابال با وجود تخفیف 40 درصدی که در نظر گرفته است، بسیار مناسب است و به شما پیشنهاد می کنیم که وارد سایت ندابال شوید و همین حالا تور موردنظر خود را رزرو کنید.

انتخاب هتل موردنظر، روزهای اقامت در شهر زیبای شیراز با مشاهده سایت شرکت خدمات مسافرتی ندابال و تماس با مشاوران آن ها به راحتی قابل انجام است.

همچنین اگر قصد استفاده از تور کیش و تور مشهد را دارید، می توانید از تخفیفات فوق العاده ندابال بهره مند شوید. با ندابال می توانید یک سفر ایمن و باکیفیت را به هر نقطه ای از ایران با دوستان یا خانواده خود تجربه کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه