پیام نوروزی هیئت مدیره شرکت بیمه معلم

پیام نوروزی هیئت مدیره شرکت بیمه معلم
کدخبر : 28930

هیئت مدیره شرکت بیمه معلم به مناسبت عید نوروز پیام تبریکی را صادر کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه معلم: نوروز بهانه شادی است که به نوای چلچله ها گوش سپاریم و رقص شکوفه ها را در تلالو خورشید فروردین بنگریم تا دلهایمان از باران عشق و مسرت بهار لبریز شود.
قدم مبارک بهار زیبا بر شما خوش باد که ۱۴۰۰ را با قدم های استوار  پیمودید و بار دیگر ثابت کردید که با انسجام سازمانی می توان بر اهداف، جامه عمل پوشاند.
شرکت بیمه معلم سال ۱۴۰۰ را با کارنامه مطلوبی پشت سر نهاد که کسب رتبه یک توانگری مالی، نقطه عطف آن است.
رشد فروش با اتکا بر ارزیابی ریسک و همچنین رشد فروش مستقل شرکت بیمه معلم از دیگر اقدامات مطلوبی است که در سایه هماهنگی صف و ستاد ...
و همچنین ارتباط موثر شعب و شبکه فروش حاصل شده است.
قرار گرفتن نام بیمه معلم در فهرست 100 شرکت برتر، حرکت در مسیر تحول دیجیتال با ارائه خدمات غیرحضوری و همچنین پیاده سازی کمپین های تبلیغاتی اثرگذار، برگ دیگری از عملکرد موثر شرکت در سال ۱۴۰۰ است.
شبکه فروش توانمند بیمه معلم در کنار کارکنان ستادی نقش قابل تاملی در این دستاوردها داشته اند که کوشش های وفادارانه آنها را ارج می نهیم.
همگی با هم با همدلی ۱۴۰۰ را طی نمودیم و اکنون قدم در  مسیر ۱۴۰۱ می گذاریم با اهداف بزرگتر و تلاش بیشتر.
این دستاوردهای بزرگ را به کلیه مدیران/ کارکنان ستاد و شعب/ نمایندگان / بازاریابان/ کارگزاران / نهادناظر و تمام کسانی که به هر نحوی با خانواده بزرگ بیمه معلم همکاری داشته اند، تبریک و تهنیت می گوییم.
باشد که در پرتو خورشید بهاری، سرشار از زندگی باشید و در مسیر اهدافتان ثابت قدم ...

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه