مدیر بیمه های کشتی و باربری بیمه تعاون منصوب شد

مدیر بیمه های کشتی و باربری بیمه تعاون منصوب شد
کدخبر : 28945

سهیلا شرفی به عنوان مدیر بیمه های کشتی و باربری شرکت بیمه تعاون منصوب شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون: «سهیلا شرفی» به عنوان مدیر جدید بیمه های کشتی و باربری این شرکت فعالیت خود را آغاز کرده است.
شرفی، 25 سال سابقه خدمت در صنعت بیمه داشته و در شرکت های بیمه ای چون ایران، معلم، نوین، توسعه و رازی مشغول به کار بوده است.
او همچنین از سال 1387 به عنوان مدیر بیمه های کشتی، باربری و هواپیما به فعالیت تخصصی خود ادامه داده است.
مدیر جدید بیمه های کشتی و باربری شرکت بیمه تعاون، به عنوان دبیر کارگروه بیمه های باربری سندیکای بیمه گران و نیز سخنگوی کمیسیون گمرکی و حمل و نقل اتاق بازرگانی ایران نیز شناخته شده و در کنار این موارد در نهادهایی چون پژوهشکده بیمه، سازمان بنادر و کشتیرانی، بانک ملی ایران و بانک صادرات به تدریس دروس مدیریت ریسک، مدیریت سازمان و بیمه های باربری، کشتی و هواپیما می پردازد.
شرفی که دانش آموخته کارشناسی مدیریت بیمه اکو و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بیمه است، دوره های حقوق دریایی و بیمه های دریایی را نیز در موسسات معتبر خارجی گذرانده و مقالات متعدد ISI نیز در نشریات علمی به انتشار رسانیده است.
مولف کتاب «بیمه های باربری به زبان ساده» همچنین از همکاران سابق بیمه تعاون بوده و در سال 1392 و همزمان با آغاز فعالیت این شرکت، مسئولیت راه اندازی زیرساخت های بیمه های باربری، کشتی و خاص را برعهده داشته است.
او توضیح می دهد که در نظر دارد تا ابتدا نسبت به تأمین پورتفوی در نظر گرفته شده اقدامات لازم را انجام دهد و سپس در مسیر ارتقای دانش همکاران خود گام بردارد.
شرفی معرفی شاخص های کمی و کیفی شعب و ستاد در رشته باربری شرکت بیمه تعاون به صنعت بیمه را جزو اهداف خود مطرح می کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه