بیان استراتژی‌ها و اقدامات بانک مسکن در حوزه مسکن مهر و نهضت ملی مسکن

بیان استراتژی‌ها و اقدامات بانک مسکن در حوزه مسکن مهر و نهضت ملی مسکن
کدخبر : 29145

مدیر عامل بانک مسکن در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیمای البرز، مهمترین استراتژی‌ها و اقدامات این بانک را در حوزه مسکن مهر و نهضت ملی مسکن بیان کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن: این مصاحبه در حاشیه سفر رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن به شهر جدید هشتگرد و پس از برگزاری نشست مربوط به پروژه های مسکن مهر و اقدامات نهضت ملی مسکن انجام شد.
دکتر شایان در این مصاحبه با اشاره به اینکه برای تامین مالی پروژه های نهضت ملی هیچ گونه محدودیت و مانعی وجود ندارد؛ در خصوص پروژه مسکن مهر گفت:استان البرز دارای 49 هزار واحد مسکونی مسکن مهر است که 18.800 واحد مسکونی آن، به دلیل مشکلات با پیمانکارن بلاتکلیف است.
وی افزود: با انعقاد تفاهم نامه میان بانک مسکن و شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، مشکلات مربوط به تعداد 8.800 واحد مسکونی رفع خواهد شد.
مدیرعامل بانک مسکن ادامه داد: تعدادی از این واحدها متعلق به مالکان واحدهای تکمیل و تحویل شده‌ای است که تاکنون برای فروش اقساطی آن به شعب بانک مسکن مراجعه نکرده اند.
دکتر شایان افزود: با توجه به الزام قانونی که در بودجه 1401 وجود دارد، این مالکان چنانچه تا خردادماه سال جاری برای تعیین تکلیف واحد های مسکن مهر خود به شعب بانک مسکن مراجعه نکنند، نرخ سود تسهیلات آنها از 4درصد به 18درصد افزایش خواهد یافت.
وی از مردم استان خواست که در این مدت باقیمانده، برای تعیین تکلیف واحد مسکونی مسکن مهر خود به شعب بانک مسکن مراجعه کنند.
مدیرعامل بانک مسکن تصریح کرد: کارکنان این بانک در استان، آماده پاسخگویی به مراجعان و ارایه خدمات مرتبط به مالکان هستند.
وی افزود: متقاضیان پس از مراجعه به شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، به منظورفروش اقساطی، دریافت کارت اقساط و در نتیجه تعیین تکلیف واحد خود، به شعب بانک مسکن معرفی خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه