رپرتاژ آگهی//

معرفی و آشنایی با شرکت شیائومی و معرفی 3 موبایل هوشمند این کمپانی

معرفی و آشنایی با شرکت شیائومی و معرفی 3 موبایل هوشمند این کمپانی
کدخبر : 29279

شرکت شیائومی یکی از شرکت های بزرگ دنیا است که در این چندسال اخیر نظر خیلی از افراد را نسبت به خود جلب کرده است و توانسته است به جایگاهی برسد که جزء سه شرکت معروف و بزرگ دنیا باشد. ما در ادامه این شرکت شیائومی را بهتر خواهیم شناخت و با سه گوشی عالی از این شرکت آشنا خواهیم شد که برای خرید در سال 2022 مناسب می باشند.

شرکت شیائومی یکی از شرکت های بزرگ دنیا است که در این چندسال اخیر نظر خیلی از افراد را نسبت به خود جلب کرده است و توانسته است به جایگاهی برسد که جزء سه شرکت معروف و بزرگ دنیا باشد. ما در ادامه این شرکت شیائومی را بهتر خواهیم شناخت و با سه گوشی عالی از این شرکت آشنا خواهیم شد که برای خرید در سال 2022 مناسب می باشند.

سال تاسیس و محصولات شرکت شیائومی

شرکت شیائومی اولین بار در 6 آوریل سال 2010 معرفی و تاسیس شد. این شرکت بزرگ اوایل کار خود را با ساخت موبایل های همراه شروع کرد، اما امروزه حتی در ساخت پهپاد نیز فعالیت می کند و توانسته نظر خیلی از افراد را نسبت به خود جلب کند و این شرکت پس از مدتی در سال 2011 تصمیم گرفت که در کار های بزرگ دیگر هم سرمایه گذاری کند و اینبار کار خود را در ساخت لوازم جانبی موبایل همراه و دیگر وسایل هوشمند سرمایه گذاری کرد. این شرکت توانست پول بسیار خوبی به دست بیاورد . این شرکت تصمیم گرفت که مجدد در یکی از کار های بزرگ دنیا سرمایه گذاری کند و در ساخت لوازم خانگی هوشمند کار خود را شروع کرد و توانست عملکردی بسیار خارق العاده به جای بگذارد.

تمامی محصولات شرکت شیائومی با نشان Mi به فروش می گذارد و بیان گذار این شرکت در یکی از کنفرانس های خبری خود اعلام کرد که تمامی محصولات این شرکت به نشان Mi به فروش می رسد و اگر محصولی از این شرکت به فروش برسد که با نشان Mi نباشد، آن محصول کاملا تقلبی و غیر قابل فروش می باشد.

 

13

عملکرد شرکت شیائومی در ساخت موبایل های هوشمند

شرکت شیائومی همیشه در تلاش بوده است که تا موبایل های هوشمندی وارد بازار جهانی کند که از همه نظر برای تمامی افراد مناسب باشد و خیلی از افراد بیان کرده اند که شرکت شیائومی تمامی موبایل های هوشمند خود را برای ساخت بازی طراحی کرده است و باید گفت که تمامی افراد سخت در اشتباه هستند و تمامی موبایل های هوشمند این شرکت از قابلیت های خاص برخوردارند هستند که ما شما را حتما با 3 موبایل منحصر به فرد این شرکت آشنا می کنیم که واقعا معرکه و خارق العاده می باشند.

پرفروش ترین محصول شرکت شیائومی

شاید در ذهن خیلی از افراد این سوال پیش بیاید که این شرکت در کدام محصولات خود عملکرد بهتری دارد و کدام پر فروش ترین محصول این شرکت می باشد. شرکت شیائومی در ساخت تمامی محصولات خود عملکردی شگفت انگیز دارد و تمامی محصولاتی که می سازد و در دسترس افراد قرار می دهد بدون نقص می باشند ولی برای اینکه بدانید پر فروش ترین محصول این شرکت چیست؟ موبایل هوشمند این شرکت می باشد.

یکی از محصولات پر فروش این شرکت در سال 2018 به ثبت رسید. این شرکت در سال 2018 2 گوشی موبایل هوشمند با نام ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو در بازار عرضه کرد و این موبایل های هوشمد از همه نظر عالی و با کیفیت بودند و به ترتیب فقط با رقم 3 میلیون تا 3 میلیون 500 هزار تومن و 4 میلیون تا 4 میلیون و 800 هزار تومان در دسترس افراد قرار می گرفت و به فروش می رسید.

این دو موبایل هوشمند جزء پر فروش ترین محصولات شرکت های شیائومی به حساب می آیند که دارای قابلیت های خاصی هستند که پیشنهاد می کنم برای آشنایی بیشتر این دو موبایل هوشمند را در گوگل سرچ کنید و با خصوصیات این دو محصول عالی این شرکت آشنا شوید .

14

 

جایگاه شرکت شیائومی در جهان

همانطور که اول معرفی و برسی این شرکت بزرگ گفته شد، این شرکت جزء سه شرکت بزرگ دنیا می باشد که برترین محصولات دنیا را به خود اختصاص داده اند. در سال 2019 به ترتیب شرکت های اپل، سامسونگ ،شیائومی و نوکیا  جایگاه های اول تا چهارم را به خود اختصاص داده بودند . در سال 2021 اعلام شد که همچنان شرکت اپل در جایگاه اول فروش محصولات با مبلغ 227 میلیون یورو در سال 2021  و شرکت شیائومی با سبقت گرفتن از شرکت سامسونگ، با مبلغ 163 میلیون یورو در سال 2021 ، جایگاه های اول و دوم شرکت های بزرگ و قدرتمند دنیا را به خود اختصاص داده اند.

معرفی 3 موبایل هوشمند و عالی این شرکت برای خرید در سال 2022

قبل از معرفی این 3 موبایل ، لازم به ذکر است که شرکت شیائومی فروش محصولات موبایل هوشمند خود را بر روی سه کمپانی سرمایه گذاری کرده است و این سه کمپانی باید طبق قوانین شرکت شیائومی کار خود را پیش ببرند ولی البته شرکت شیائومی این اجازه را داده است تا موبایل های هوشمد این کمپانی ها، با نام های انتخاب شده توسط رئیس کمپانی ها به فروش برسد. نام اولین کمپانی ردمی است که مختص به خود شرکت شیائومی است، پوکو و ریملی دو کمپانی بزرگ این شرکت هستند که هر دو در ساخت موبایل های عالی و قدرتمند، اسم و رسمی برای خود ایجاد کرده اند.

قبل از بررسی باید گفت که افراد برای خرید موبایل های هوشمند به 3 دسته تقسیم می شوند که ما افراد برای اینکه شما با این 3 دسته آشنا شوید، هر سه دسته را مورد تحلیل و برسی قرار می دهیم.

دسته اول ، افراد گیمینگ:

اگر جزء آن دسته افراد هستید که گیمینگ یا علاقه مند به بازی هستید، پیشنهاد می کنم برای خرید موبایل هوشمند ، به خانواده کمپانی پوکو توجه داشته باشید. این کمپانی که زیر نظر شرکت شیائومی عملکرد دارد، پردازنده های قدرتمندی برای موبایل های هوشمند خود قرار می دهد که تمامی بازی های با بهترین امکانات و کیفیت بر روی موبایل اجرا شود ، بدون لگ و نقص. پوکو ایکس 3، پوکو ام 3 و...... مناسب ترین محصولات هستند.

 

خصوصیات موبایل هوشمند شیائومی ، پوکو ایکس 3 ان اف سی:

وزن 215 گرم، ساختار : جلو تمام شیشه و پشت پلاستیک، اندازه نمایشگر: 6.75 اینچ و همچنین لمسی خازنی، دوربین پشت در ابعاد 48.13.2.2 مگاپیکسل و دوربین جلو با 20 مگاپیکسل، دارای اثر انگشت بر روی دکمه خاموش و روشن، پردازنده :8 هسته ای و رم 8، ظرفیت باتری:5020 میلی آمپر، رنگ بندی: آبی و خاکستری، دارای شارژر 33 واتی  و 100 درصد شارژ در کمتر از 65 دقیقه.

دسته دوم، افراد علاقه مند به عکاسی:

اگر آن دسته از افراد هستید که دوست دارید که با موبایل های هوشمند خود به عکاسی بپردازید، پیشنهاد می کنم از خانواده ریملی یا از همان شرکت شیائومی موبایل خود را خریداری کنید و بهترین گزینه برای انتخاب موبایل مناسب برای عکاسی با کیفیت بالا، موبایل شیائومی 11 تی می باشد.

خصوصیات موبایل هوشمند شیائومی 11 تی:

وزن:203 گرم، نوع بدنه: جلو و پشت تمام شیشه با فریم آلومینیومی، اندازه نمایشگر: 6.67  اینچ، دوربین پشت به ترتیب در ابعاد 108.13.5.5 مگاپیکسل و دوربین جلو 20 مگاپیکسل می باشد، پردازنده: 8 هسته ای و رم 8، ظرفیت باتری : 5000 میلی آمپر، دارای شارژر 67 واتی و شارژ در کمتر از 36 دقیقه، رنگ بندی: سفید ، آبی ، خاکستری.

دسته سوم ، افراد علاقه مند به بازی و عکاسی :

اگر جز آن دسته از افراد هستید که به بازی و عکاسی قبل از خرید موبایل توجه دارید، پیشنهاد می کنم گوشی موبایل شیائومی می 11 اولترا بهترین گزینه است ؛ زیرا دارای خصوصیات خارق العاده ای است که شما را با تمامی این خصوصیات آشنا می کنیم.

 

خصوصیات موبایل هوشمند شیائومی می 11 اولترا:

وزن: 234 گرم جنس بدنه: جلو و پشت تمام شیشه و دارای فریم آلومینیومی، اندازه صفحه نمایشگر :6.81 اینچ، دوربین پشت به ترتیب 50.48.48  مگاپیکسل و دوربین جلو 20 مگاپیکسل می باشد. پردازند: 8 هسته ای و رم 8، رنگ بندی: سفید و مشکی  ، دارای اثر انگشت زیر صفحه نمایشگر، ظرفیت باتری :5000 میلی آمپر، دارای شارژر 67 واتی و 100 درصد شارژ در کمتر از 35 دقیقه.

سخن پایانی:

در آخر باید گفت که شرکت شیائومی یکی از بهترین شرکت های دنیا به حساب می آید که از همه نظر عالی و قدرتمند در عرصه محصولات دیجیتال ظاهر شده است و می توان گفت که در ساخت موبایل های هوشمند عملکردی شگفت انگیز و خیره کننده دارد که می تواند نظر تمامی افراد را نسبت به خود جلب کند.  امیدوارم این مطلب برای شما افراد بسیار مفید و کاربردی بوده باشد و نظر شما را نسبت به شرکت بسیار بزرگ جلب کرده باشد.  همچنین به یاد داشته باشید که با مشاهده ویدئو بررسی موبایل ها ، جعبه گشایی ها، تست سرعت و مقایسه گوشی های هوشمند در اینترنت می توانید گوشی هوشمند مورد نظر خودتان را برای خرید بهتر بشناسید.

 

مطلب فوق رپورتاژ اگهی بوده و رصد اقتصادی هیچ مسئولیتی در قبال این خبر ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه