انسجام، صداقت، انعطاف و همت برای ارتقای جایگاه شرکت ضروری است

انسجام، صداقت، انعطاف و همت برای ارتقای جایگاه شرکت ضروری است
کدخبر : 29358

مدیرعامل بیمه ما، گفت: با ارائه خدمات مطلوب تر و طراحی محصولات جدید، همچون گذشته روند رو به رشد و توسعه خود را ادامه خواهیم داد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه ما: نشست سراسری مدیران ستادی و سرپرستان و روسای شعب این شرکت در سال 1401 با حضور معاونان، مشاوران و مدیران فنی ستادی به صورت حضوری و مدیران استانی سراسر کشور به صورت برخط در تهران برگزار شد تا نقشه راه بیمه "ما" در دوران مدیریت جدید برای شعب ترسیم شود.
ابراهیم کاردگر، مدیرعامل بیمه "ما" ضمن تبریک آغاز سال جدید و تشکر از مدیران ستادی و استانی شرکت بابت دستیابی به نتایج مطلوب در برنامه های عملیاتی  و تحقق هدفی بالاتر ازاهداف تبیین شده در سال گذشته ابراز امیدواری کرد که بیمه "ما"  امسال نیز با ارائه خدمات مطلوب تر و طراحی محصولات جدید، همچون گذشته روند رو به رشد و توسعه خود را ادامه دهد.  کاردگر گفت: خدا را شاکریم که رضایتمندی مشتریان از بیمه "ما" در سطح قابل قبولی است.ما باید این میزان رضایت را حفظ و سعی در  افزایش آن داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: امسال سیاست اصلی شرکت توجه به فروش بیمه های زندگی و بیمه های خرد است. یکی دیگر از مسائلی که امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است راه اندازی دوباره ی سیستم آموزشی به صورت فیزیکی برای شبکه فروش است.
کاردگر در این خصوص گفت: برای توامند سازی شبکه فروش باید به دو موضوع دانش و بینش توجه ویژه ای کنیم. دانش یعنی نحوه ی آموزش و اطلاعات علمی ما و بینش شامل تجربه های فنی است که در طی سالیان کسب کرده ایم. هدف ما در زمینه آموزش، استفاده از نمایندگان برتر سراسر کشور در حوزه های مختلف بیمه ای و نظارت مدیران ستادی بر این موضوع است.
مدیرعامل بیمه ما تاکید کرد: همچون گذشته باید سلامت خود را در همه ابعاد و زوایای کاری حفظ کنیم. خط قرمز بیمه "ما"، سلامت اداری و کاری است. چیزی مهم‌تر از تحقق اهداف برای یک سازمان وجود ندارد، اما با این حال نمی‌خواهیم اهداف شرکت را به هر قیمتی محقق کنیم، بلکه قصد داریم با سلامت و از راه قانون به اهداف موردنظر دست پیدا کنیم. انسجام، صداقت، انعطاف و همت برای حفظ و ارتقای جایگاه شرکت ضروری است.
کاردگر افزود: نقدینگی شرکت بزرگترین مزیت ماست و این موضوع باعث می شود در ارائه خدمات و پرداخت خسارت مشکلی نداشته باشیم. در دهه ی دوم فعالیت خود و با استفاده از تمام ظرفیت های شرکت، افزایش اختیارات شعب و آموزش و پشتیبانی نیروی انسانی به جایگاه بالاتری دست پیدا خواهیم کرد.
در ادامه جلسه صالح شیری معاون فنی و امیر کهن مدیر بیمه های اتومبیل به نمایندگی از مدیران ستادی گزارشی از وضعیت بیمه "ما" در سال گذشته ارائه کردند.
این نشست هم‌چنین فرصتی مغتنم بود تا سرپرستان و روسای شعب بیمه ما، نقطه نظرات، پیشنهادها و انتقادهای خود را درباره بهبود روند کاری و خدمات‌دهی در استان‌های سراسر کشور مطرح کنند. طراحی محصولات مبتکرانه، تمرکز بیشتر بر ارائه خدمات با کیفیت مطلوب تر به مشتریان، بهبود امکانات اداری و سازمانی در شعب استانی، تجهیز زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری و ارتقای سطح نیروی انسانی شعب، از جمله مسائلی بود که مدیران استانی بیمه "ما" به آن پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه