اینوتکس پیچ ۲۰۲۲ سمنان با حمایت و مشارکت پست بانک ایران برگزار شد / تقدیر فرماندار شاهرود و مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از پست بانک

اینوتکس پیچ ۲۰۲۲ سمنان با حمایت و مشارکت پست بانک ایران برگزار شد / تقدیر فرماندار شاهرود و مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از پست بانک
کدخبر : 29471

اینوتکس پیچ ۲۰۲۲ سمنان با حمایت و مشارکت پست بانک ایران برگزار شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: در این رویداد سرپرست فرمانداری شاهرود و مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از عملکرد پست بانک ایران در زمینه حمایت از برگزاری اینوتکس پیچ استان سمنان و ارائه خدمات مناسب در روستاها تقدیر کردند‌.
بنابر این گزارش: در اینوتکس پیچ ۲۰۲۲ سمنان ۹ شرکت استارتاپی به رقابت پرداختند که در پایان و با نظر گروه داوری؛ تیم وب متریک رتبه اول و تیم افاق پردازش رتبه دوم را کسب کردند که لوح تقدیر و جایزه نقدی از سوی مدیریت شعب پست بانک استان به آنها اهدا شد‌.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، گفت: عملکرد پست بانک ایران در سطح استان سمنان قابل تقدیر است.
حسن پور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطاعات استان سمنان، در مراسم افتتاحیه ششمین اینوتکس پیچ ۲۰۲۲ استان سمنان، عملکرد پست بانک ایران را به لحاظ ارانه خدمات بانکی به بخش روستایی خوب و قابل تقدیر خواند. 
حسن پور در ادامه تاکید کرد: پست بانک ایران؛ بانک تخصصی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می باشد و امروز شاهد ارائه خدمات بانکی در اکثر روستاهای استان، از سوی این بانک هستیم.
وی افزود: البته بایستی تاکید کنم که خدمات بانکی، خدمات متنوعی است که این مهم توسط پست بانک با کیفیت خوبی ارانه می شود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری استان سمنان در خصوص توسعه باجه های بانکی روستایی گفت: در هر جای این استان که پهنای باند اجازه دهد؛ حتما باجه بانکی روستائی افتتاح خواهد شد؛ زیرا هم اشتغالزائی می کند و هم ارتقاء ظرفیت اقتصادی در روستا ها را موجب خواهد شد.
سرپرست فرمانداریرشاهرودرضمن تقدیر از پست بانک، گفت: استفاده از شرکت های دانش بنیان تنها راه تحقق رشد اقتصادی است.
دکتر جلالی سرپرست فرمانداری شاهرود؛ ضمن تقدیر از حمایت پست بانک ایران و سایر دست اندر کاران در برگزاری اینوتکس پیچ ۲۰۲۲ استان سمنان گفت: استفاده شرکت های دانش بنیان تنهاراه تحقق رشد اقتصادی است‌.
دکتر جلالی طی سخنانی در مراسم اختتامیه ششمین اینوتکس پیچ ۲۰۲۲ سمنان در پارک علم و فناوری شاهرود افزود: استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان اقدامی در خور تقدیر و شایسته است.
وی در ادامه افزود: ظرفیت هایی برای توسعه در این سال ها ایجاد شده که پیش بینی می شود تا پایان سال رشد ۸/۵ درصدی را در بخش های مختلف تخصصی تحقق یابد.
دکتر جلالی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های موجود در بخش کشاورزی، صنعت و خدمات و رشد امکان پذیر نیست، جز با تکیه بر شرکت های دانش بنیان.
سرپرست فرمانداری شاهرود ضمن تاکید برحمایت از این شرکت ها افزود: این شرکتها دارای چالش هایی چون بیمه، مالی، مالیات و کمبود نیروی کار متخصص می باشند که می بایست توسط دستگاه های مربوطه رفع گردد.
دکتر جلالی در پایان از مدیریت شعب استان سمنان به جهت حمایت از برگزاری  رویداد اینوتکس تقدیر و تشکر کرد‌‌.

نشست خبری مدیریت شعب استان سمنان درحاشیه ششمین پیچ استانی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲

فروزانخواه مدیریت شعب استان سمنان، در نشست حاشیه ششمین پیچ استانی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، گفت: در پست بانک ایران، اعتبارسنجی مردم قیاس، پرداخت تسهیلات است. 
به گزارش اداره کل روابط عمومی، وی ضمن تاکید بر تکریم مشتریان افزود: تنها بانک استان هستیم که برای پرداخت وام،املاک تملیکی نداریم و افتخار ما اعتماد به مردم استان است و کاهش مطالبات به زیر ۲ درصد گواه این مطلب می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه