هوشمندانه در مسیر پیشرفت و تعالی بانک حرکت می کنیم

هوشمندانه در مسیر پیشرفت و تعالی بانک حرکت می کنیم
کدخبر : 29503

سرپرست بانک سینا در افتتاح شعبه مصلی مشهد تداوم حرکت در مسیر ارتقاء و بهبود عملکرد بانک را در گرو رفتار و شیوه های موثر و مبتکرانه دانست و تاکید کرد در مسیر پیشرفت و تعالی شاخص ها باید هوشمندانه حرکت کنیم.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک سینا: «جعفر صفایی مزید» موفقیت و پیشرفت هر سازمان را در گرو رفتار و عملکرد کارکنان آن مجموعه دانست و اظهار داشت: مدیران اجرایی باید با داشتن هدف و تمرکز بر آن، همه توان و تلاش خود را در قالب عملکرد مطلوب و رضایت بخش، صرف موفقیت سازمان کنند.
وی چشم انداز بانک سینا را تداوم در مسیر پیشرفت و افزایش رضایت مندی ذینفعان دانست و افزود: رویکرد و برنامه هایی که با نظر مدیران و کارشناسان بانک تدوین شده در راستای ایجاد تحقق شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی و بهره وری بیشتر و در نتیجه ارتقای کل سازمان است.
صفایی مزید افزود: بانک سینا در ارتقاء شاخص های عملکردی و رسیدن به سودآوری تا کنون موفق بوده و دستاوردهای قابل قبولی داشته است. این بانک در صدد است با اقدامات هوشمندانه و منسجم گام های موثر و مطمئن تری در مسیر ارزش آفرینی بردارد.
سرپرست بانک سینا میزان توانمندی و عملکرد مطلوب بانک را در قضاوت مشتری قلمداد کرد و خاطر نشان ساخت: با توجه به رقابت تنگاتنگ محصولات و خدمات بانکی، سازمانی که تسهیل و تسریع در خدمات و برقراری ارتباط با مشتری را شرط اول ارائه خدمات قرار دهد، توانایی جذب مشتری های وفادار و پایدار را خواهد داشت.
صفایی مزید با اشاره به افتتاح شعبه جدید گفت: هدف از ایجاد شعبه جدید ارائه خدمت مناسب تر به مردم است که استقبال و حمایت مشتریان از خدمات آن، موجب تقویت انگیزه کارکنان برای تداوم خدمت رسانی می شود. گفتنی است در این سفر یزدی خواه معاون شعب و مناطق و شمسایی مدیر منطقه همراه صفایی مزید بودند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه