تأکید مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بر ایجاد الگوی جدید قرض‌الحسنه

تأکید مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بر ایجاد الگوی جدید قرض‌الحسنه
کدخبر : 29590

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» با اشاره به انتظار دولت و حاکمیت از بانکداری قرض‌الحسنه، بر حرکت به سمت بانکداری دیجیتال و ایجاد الگوی جدید قرض‌الحسنه تأکید کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران: مراسم تقدیر از «علیرضا پورحسین» مدیر سابق شعب استان آذربایجان غربی و معارفه «شهاب تدین» مدیر جدید شعب استان آذربایجان غربی با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «احمدرضا کریمی» مشاور مدیرعامل و «یوسف نجدی» مدیر امور استان‌های بانک برگزار شد.
در این مراسم که با حضور رؤسا و معاونان شعب و رؤسای دوایر استان همراه بود، حکم تدین به وی اعطا و از زحمات پورحسین تقدیر شد.

زمان تحول در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران فرا رسیده است

دکتر شمسی‌نژاد در این مراسم آمار عملکرد استان آذربایجان غربی را نشانه تلاش بی‌وقفه و در خور تحسین همکاران استان دانست و افزود: شاخص‌های عملکردی از همه جهات مثبت و قابل تقدیر است.
وی در ادامه با اشاره به افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه بانک‌های قرض‌الحسنه گفت: زمان تحول و جوانگرایی فرا رسیده و باید شاهد تحولات مثبت باشیم.
شمسی‌نژاد در ادامه با اشاره به انتظار دولت و حاکمیت از بانکداری قرض‌الحسنه، بر حرکت به سمت بانکداری دیجیتال و ایجاد الگوی جدید قرض‌الحسنه تأکید کرد.

انتظار رشد ۳۰۰ درصدی منابع بانک در استان آذربایجان غربی

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با تأکید بر خدمات غیر حضوری و توسعه و تقویت تکنولوژی و فن‌آوری دیجیتال اعلام کرد: این رویه به هیچ عنوان به معنای تعدیل نیروی انسانی نیست و حتی در برخی حوزه‌ها جذب نیرو نیز خواهیم داشت.
وی همچنین در بازدید از ۴ شعبه ارومیه، ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران در شعبه‌ها، توسعه بازارهای جدید با توجه به افزایش سقف تسهیلات قرض‌الحسنه را خواستار شد و اعلام کرد: نباید به رشد ۱۰۰ درصد اکتفا کرد و با توجه به توانایی‌های موجود در استان آذربایجان غربی، از مدیریت شعب این استان رشد ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصدی منابع انتظار می‌رود.
کریمی، مشاور مدیرعامل نیز با اشاره به تفاوت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با سایر بانک‌ها، جنس بانک قرض‌الحسنه را متفاوت دانست و همچنین بر جوانگرایی و اعتماد به جوانان در کنار استفاده از تجربیات صاحب‌نظران تأکید کرد.
نجدی مدیر امور استان‌های بانک نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیریت سابق، همکاران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان آذربایجان غربی را جزء بهترین کارکنان بانک در کشور دانست.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه