برنامه‌های جدید بیمه دانا برای افزایش سرمایه و حضور قدرتمند در بازار بورس

برنامه‌های جدید بیمه دانا برای افزایش سرمایه و حضور قدرتمند در بازار بورس
کدخبر : 29704

مدیرعامل بیمه دانا از برنامه‌های جدید این شرکت برای افزایش سرمایه و حضور قدرتمند در بازار سرمایه خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه دانا: دکتر «رضا جعفری» و هیئت همراه روز ۲۹ فروردین‌ماه جاری در بازدید از شعبه قم، ضمن تشریح برنامه‌ها و سیاست‌های جدید این شرکت در سال‌جاری، به مهمترین برنامه‌ها و اصلاحات ساختاری خود در بیمه دانا پرداخت.
وی سرمایه‌گذاری را از ستون‌های مهم بقاء و استحکام شرکت عنوان و اعلام کرد: به منظور حضور قدرتمندتر در بازار سرمایه قصد داریم شرکت سرمایه‌گذاری اطمینان گستر دانا را با افزایش سرمایه و ثبت در بورس فعال کرده و در نهایت تبدیل به یک گروه مالی قوی تبدیل کنیم.
دکتر جعفری با اشاره به اهمیت استفاده از ابزارهای سرمایه گذاری در تامین بازده مورد انتظار، تقویت سرمایه‌گذاری در شرکت را یادآور شد و ابراز امیدواری کرد: با اعمال سیاست‌های جدید در این حوزه، سودآوری بسیار مناسبی عاید شرکت شود.
مدیرعامل بیمه دانا در بخش دیگری از اظهارات خود با اعلام حمایت از فعالیت نمایندگان و شبکه فروش، ایفای تعهدات بیمه‌ای را یک اصل الزام‌آور برشمرد و با تأکید بر ضرورت هوشمندسازی فعالیت‌های بیمه‌ای  اقدامات انجام‌شده در این شرکت به منظور طراحی و اجرای محصولات جدید بیمه‌ای را مورد تأکید قرار داد.
وی گفت: یکی از سیاست‌های مهم شرکت، تعیین تکلیف پرونده‌های مالی و رسیدگی نهایی به آن‌ها در فرصت‌های تعیین‌شده است، لذا با هدف بهبود روند پاسخگویی به مطالبات بیمه‌گذاران، از این پس به تمامی شعب ابلاغ شده که هیچ پرونده مالی به سال یا دوره بعدی مالی منتقل نشود، به عبارت دیگر یکی از شاخص‌های اصلی ما از این پس برای ارزیابی مدیران شعب، توجه به این نکته اساسی است.
وی معیشت کارکنان و آموزش را از اصول اساسی شرکت قلمداد و تأکید کرد: برای به‌روز شدن اطلاعات و دانش کارکنان مقررشده بسیاری از دوره‌های آموزشی به صورت حضوری برگزار شود تا ضمن ارتقاء سطح آموزشی همکاران، از تکنیک‌های نوین بازاریابی در عملیات بیمه‌گری بهره‌مند شویم.
مدیرعامل بیمه دانا، رشد ۱۶۵ درصدی در شاخص فروش را طی ۲۹ روز ابتدای سال‌جاری مورد اشاره قرار داد و افزود: بحث توسعه بازار نیز از سایر برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد، اما ضروری است همکاران ستاد و صف هنگام جذب پرتفوی‌های جدید، حتماً به شاخص‌های مدیریت ریسک و کنترل و ارزیابی قراردادها توجه کافی کرده و خدمات خود را متناسب با نرخ ریسک ارائه کنند.
وی در بخش پایانی اظهارات خود تقویت برندینگ شرکت را یادآور شد و اظهار داشت: با هدف تقویت و معرفی هرچه بهتر این شرکت به جامعه مخاطب، برنامه‌های خاصی در دستور کار قرار گرفته است که در آینده‌ای نزدیک اطلاع‌رسانی خواهد شد.
دکتر جعفری در پایان این مراسم از نمایندگان برتر شعبه قم که در جشنواره فروش بیمه‌های عمر در سال گذشته کارنامه موفقی داشتند، تقدیر به عمل آورد.
اسامی نمایندگان برتر به شرح زیر است:
ـ نمایندگی سیدمهدی رضوی‌مقدم 
ـ نمایندگی جاوید جهانی‌آرا 
ـ نمایندگی امیرحسین پیرامن

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه