قرآن راهنمای زندگی دنیوی و اخروی مسلمانان است

قرآن راهنمای زندگی دنیوی و اخروی مسلمانان است
کدخبر : 29945

همزمان با روزهای آخر ماه پر برکت رمضان و هفته بسیج کارگری، محفل نورانی انس با قرآن کریم، چهارشنبه ۷ اردیبهشت ماه سال جاری، مصادف با ۲۵ ماه مبارک رمضان در مسجد الغدیر ذوب آهن برگزار شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان: در این محفل قرآنی که به همت حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، روابط عمومی و دارالقرآن الکریم شرکت و با حضور سرهنگ عطایی فرمانده بسیج گارگری استان، سرهنگ شیری جانشین فرماندهی سپاه لنجان، تعدادی از معاونین، مدیران و همکاران بسیجی پایگاه ها و شرکت کنندگان جلسات مختلف قرآنی ذوب آهن در ماه مبارک رمضان برگزار شد، آیت ا... رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی به اهمیت قرآن و تعالیم نورانی آن در زندگی دنیوی و اخروی مسلمانان اشاره کرد و با بیان مواردی از آیات و روایت مرتبط با  قرآن کریم، گفت: یادگیری و آشنایی با قرآن کریم در جلسات و محافل قرآنی حاصل می شود و حضور در این جلسات به همراه یادگیری و یاد دادن قرآن و تعالیم نورانی آن به ویژه در ماه مبارک رمضان وظیفه هر مسلمان و موجب سربلندی و سعادت آن ها است.
سرهنگ مهران مختاری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان نیز ابراز امیدواری نمود که این برنامه ها همچون گذشته در سال های بعد نیز به نحو احسن ادامه یابد.
استاد امین پویا، قاری و داور بین المللی قرآن که به عنوان قاری مدعو در این محفل حضور داشت، گفت: جلسات و برنامه های قرآنی در ذوب آهن اصفهان بسیار با شکوه بوده و این محفل نیز بهترین محفل قرآنی است که در بین ۷۰ محفل قرآنی ماه مبارک امسال شاهد آن بود ام.
شایان ذکر است؛ در این محفل برنامه هایی از جمله قرائت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری بین المللی امین پویا و قاریان ذوب آهن اصفهان و اجرای گروه تواشیح تنزیل سده لنجان در بیان عظمت قرآن و شهید این ماه مولای متقیان حضرت امیر المومنین علی (ع) اجرا شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه