مراسم معارفه سرپرست روابط عمومی وامور بین الملل بیمه ایران برگزار شد

مراسم معارفه سرپرست روابط عمومی وامور بین الملل بیمه ایران برگزار شد
کدخبر : 29990

مراسم معارفه داود سیاح سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل بیمه ایران با حضور دکتر عبدالصمدخدامی سرپرست معاونت حقوقی و هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگی ها، جنگ آرا سرپرست مدیریت حراست و مهدی مونسان سرپرست دفتر کل مدیر عامل و هیات مدیره و جمعی از کارکنان روابط عمومی وامور بین الملل برگزار شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه ایران: دکتر خدامی در مراسم معارفه از خدمات ولی مهدی پور، مدیر سابق قدردانی وداود سیاح را بعنوان مدیر کل جدید معرفی نمود.
خدامی در این مراسم، تاکید کرد: روابط عمومی بعنوان یک مجموعه واحد و منسجم، در جهت اطلاع‌رسانی وگسترش فرهنگ بیمه و همچنین آگاهی بیشتر مردم و بیمه گذاران از خدمات شرکت، نقش مهمی را ایفا می کند، قطعا با حضور مدیر جدید شاهد اتفاقات خوبی در حوزه اطلاع رسانی و تعامل بیشتر با همه حوزه های درون و برون سازمانی خواهیم بود.
سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل در این مراسم ضمن تکریم زحمات مدیران سابق روابط عمومی و با اشاره به توقعات مدیریت ارشد شرکت از روابط عمومی، عنوان کرد: روابط عمومی در چند سال اخیر نقش بسیار مهمی در سازمان ها پیدا کرده است. با توجه به اهمیت و نقش رسانه و روابط عمومی در فضای جامعه امروز و تاثیرگذاری فضای مجازی در اطلاع رسانی، با طراحی برنامه‌ها و ارایه پیشنهادات کارشناسی، درصدد ارتقاء جایگاه و نقش روابط عمومی در مجموعه بیمه ایران هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه