روز قدس نماد مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم است

روز قدس نماد مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم است
کدخبر : 30026

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران: متن پیام دکتر «اسماعیل للـه‌گانی» به این شرح است:
بیت المقدس اولین قبله مسلمین جهان و مهم ترین عامل وحدت میان مسلمانان از اهمیت زیادی برخوردار است. مکانی مقدس که مسلمانان فلسطینی سال هاست برای رهایی از اسارت و آزادی آن مبارزه می کنند.
روز جهانی قدس که به ابتکار حضرت امام خمینی (ره) در اولین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نام گذاری شد، نشان از دور اندیشی آن رهبر فرزانه داشت تا همه مسلمان جهان همواره فلسطین را به یاد داشته باشند و برای آزادی اش مبارزه کنند.
به برکت تدبیر هوشمندانه بنیان گذار فقید انقلاب اسلامی و نور امیدی که در قلوب فلسطینیان مبارز به وجود آمد، اکنون بسیاری از ملت های مسلمان در آخرین جمعه ماه مـبارک رمضان، روز جـهانی قدس را گرامی می دارند و تلاش می کنند تا با حـضور گسترده در راهپیمایی، اهـمیت بیت المقدس جلوه گر و فریاد مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم، در سراسر جهان طنین انداز شود که این نشان از بیداری ملت ها دارد. بیداری که از چند دهه قبل آغاز شده است و بی شک به آینده ای درخشان ختم خواهد شد.
در شرایط حساس کنونی، بر ماست که در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنیم و رهایی قدس عزیز را فریاد بزنیم. ان شاالله کارکنان بانک رفاه کارگران با حضور حماسی خود در صفوف به هم پیوسته آحاد مردم در روز جمعه و در حمایت از مردم مظلوم و شریف فلسطین و برائت از صهیونیست جنایتکار در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند نمود. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه