پیام مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

پیام مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
کدخبر : 30112

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان: متن پیام «ایرج رخصتی» به شرح ذیل است:
در مقام بزرگداشت کارگر، همین بس که در آموزه‌های دین مبین اسلام، کار و کارگر از منزلت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است تا جایی که پیامبر عظیم‌الشأن ما بر دست‌های پینه بسته کارگر بوسه زد و فرمود: این دستی است که آتش جهنم آن را نمی‌سوزاند و خدا و پیامبرش آن را دوست می‌دارند.
بی‌گمان، کار مایه شرافت انسان و عامل اصلی توسعه و تعالی جوامع انسانی در همه دوران بوده و از این پس نیز نقش اصلی را در پهنه پیشرفت جامعه ایفا خواهد کرد و به یقین کارگر به عنوان پیشران و پیشگام آبادانی هر کشور و نشاط و شادمانی مردمان آن محسوب می‌شوند.
چه افتخاری برای کارگران ذوب‌آهن اصفهان بالاتر از این که در ادوار و عرصه‌های مختلف کشور عزیزمان منشا اثر بوده و هستند و با نوآوری و خلاقیت و تلاش‌های ستودنی خود، مکتب نامدار ذوب‌آهن اصفهان را در گستره صنعتی ایران اسلامی بنا نهادند و به نیکی در ترویج توسعه صنعتی و تولید محصولات با ارزش و استراتژیک فولادی از این مکتب صیانت نمودند.
نیک میدانم، دستاوردهای بزرگ این مجتمع عظیم صنعتی در دوران سخت کرونا، تحریم و کمبودها مرهون کار و سختکوشی شماست و معتقدم از این پس نیز آوازه نام بلند و زیبای ذوب‌آهن اصفهان با فکر سازنده و تلاش خستگی‌ناپذیر شما، ستایش همگان را به ارمغان خواهد آورد.
به مناسبت روز کارگر، فرصت را مغتنم شمرده با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همکاران در ماه مبارک رمضان، این روز کارگر را به یکایک شما همکاران عزیز شادباش و خدا قوت می گویم و با تمسک به رحمت للعالمین و پیامبر بزرگ اسلام، بر پینه دست‌هایتان بوسه می‌زنم، توان بازوانتان را ارج می‌نهم و بیش از هرچیز عرق پیشانی‌تان را پاس می‌دارم.
اندیشه‌هایتان پرفروغ، بازوانتان پرتوان و دست‌هایتان پر برکت‌باد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه