درمانگاه فرهنگیان الیگودرز با مشارکت بانک مسکن تکمیل و افتتاح شد

درمانگاه فرهنگیان الیگودرز با مشارکت بانک مسکن تکمیل و افتتاح شد
کدخبر : 30133

درمانگاه فرهنگیان الیگودرز با حضور معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش، نماینده مردم شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و مدیر شعب بانک مسکن لرستان افتتاح شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن: در مراسم افتتاح این درمانگاه، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش دارای ۱۲۱ درمانگاه و یک بیمارستان (بیمارستان شهید باهنر تهران) است که برای جمعیت بزرگ فرهنگیان کافی نیست و تلاش‌هایی برای توسعه این حوزه در دست اقدام است.
معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نقش و تاثیر خیرین در حوزه تعلیم و تربیت و خدمات درمانی بیان کرد: تمام تلاش ما در آموزش و پرورش بسترسازی و ایجاد شرایطی مناسب با شأن و منزلت فرهنگیان است که خیرین در این مسیر کمک قابل توجهی به آموزش و پرورش کردند.
داریوش عالی پور مدیر شعب بانک مسکن استان لرستان نیز در آیین افتتاح این درمانگاه اظهار داشت: مسوولیت اجتماعی به این معناست که سازمان در مقابل اجتماع، مسوولیت‌هایی دارد که فراتر از مسوولیت ذاتی بانک مسکن در حوزه مسائل تخصصی بانکی و با دید سودآوری است؛ این مهم در سال‌های اخیر در لرستان به نحو چشمگیری نمود داشته است و بسیار مورد توجه افکار عمومی و مدیران ارشد استان قرار گرفته است تا جایی که جایگاه و وجهه بانک مسکن را تا حد زیادی در استان ارتقاء بخشیده است.
مدیر شعب بانک مسکن لرستان در خصوص مسوولیت‌های اجتماعی بانک مسکن در حوزه‌های مرتبط با آموزش و پرورش گفت: بانک مسکن در کل کشور تاکنون توانسته 19 مدرسه در مناطق کمتر توسعه یافته کشور تکمیل کند و 8 مدرسه در حال احداث دارد که در استان با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده و مساعدت و همکاری صمیمانه اعضای هیات مدیره بانک تاکنون سه مدرسه تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.
وی افزود: این مدارس که شامل مدرسه یک کلاسه در روستای علی آباد گاوکش نورآباد و مدرسه شش کلاسه مسکن مهر الیگودرز و همچنین مدرسه سه کلاسه روستای وره زرد پلدختر است در مجموع 500 دانش آموزان دختر و پسر در این مدارس به یاری خدا مشغول به تحصیل شده‌اند.
عالی‌پور ادامه داد: این همکاری نزدیک و صمیمانه بانک مسکن و آموزش و پرورش به همین جا ختم نشده و با کمک مدیرعامل بانک دکتر محمود شایان یک میلیارد ریال جهت تکمیل درمانگاه فرهنگیان الیگودرز اختصاص یافت و امیدواریم بتوانیم گامی دیگر برای اعتلای نام بانک و اقدامی در جهت مناسب‌سازی و ایجاد محیط آموزشی مناسب برای آینده سازان این مرز و بوم برداریم.
وی در پایان با تاکید بر نقش بانک مسکن در تامین مسکن اقشار مختلف جامعه اظهار کرد: بانک مسکن در تامین مالی پروژه‌های مهم مسکن از جمله نهضت ملی مسکن و کمک به نوسازی بافت‌های فرسوده شهری همچون گذشته در کنار مردم برای اجرای برنامه‌های دولت در بخش مسکن پای کار خواهد بود.
محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی که در این مراسم حضور داشت، اظهار کرد: درمانگاه فرهنگیان یکی از مطالبات مهم فرهنگیان الیگودرز بوده است که بالغ‌ بر 5 هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته و خانواده‌های آن‌ها و سایر شهروندان از آن استفاده خواهند کرد.
نماینده مردم الیگودرز گفت: درمانگاه فرهنگیان الیگودرز با ۴۰۰ متر مربع زیربنا در زمینی به مساحت ۹۰۰ متر مربع ساخته شده است و برای نوسازی و تجهیز این درمانگاه 2 میلیارد تومان هزینه شده است که جا دارد از همکاری صمیمانه مدیر عامل محترم بانک مسکن و همچنین همراهی و همدلی مدیر و کارکنان مدیریت شعب این بانک در استان لرستان تقدیر و تشکر ویژه انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه