استقبال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم از طرح‌های اعتباری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

استقبال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم از طرح‌های اعتباری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
کدخبر : 30214

«داریوش بلدی» مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم ضمن ابراز رضایت از نحوه و کیفیت خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، از تلاش‌های صورت گرفته در راستای دستگیری از محرومان و نیازمندان واقعی جامعه تقدیر کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران: در نشست مشترک «سید حسین دامادی» مدیر شعب این بانک در استان قم با مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، طرح‌های تسهیلاتی بانک بر اساس سیاستهای اعتباری جدید ابلاغی، تبیین شد و درباره زمینه‌های همکاری، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
در این جلسه که با حضور «داریوش بلدی» مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم برگزار شد، موضوع افزایش سقف پرداختی طرح‌های تسهیلاتی بانک به جهت همگونی بیشتر با فرآیند مالی و اجرایی پروژه‌های عمرانی با استقبال زیادی روبه‌رو و مقرر شد موضوع بسط و گسترش همکاری بنیاد با بانک به‌منظور بهره‌مندی از مزایای طرح‌های یاد شده، در دستور کار بنیاد قرار گیرد.
بلدی ضمن ابراز رضایت از نحوه و کیفیت خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، از تلاش‌های صورت گرفته در راستای دستگیری از محرومان و نیازمندان واقعی جامعه تقدیر کرد.
گفتنی است، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در زمره مشتریان ارزنده و اعتباری بانک در استان قم بوده که علاوه بر اجرای تفاهم‌نامه های کشوری، تعامل بسیار مناسبی با بانک در سطح استان نیز دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه