پرداخت وام قرض الحسنه فرزندآوری از سوی بانک سینا

پرداخت وام قرض الحسنه فرزندآوری از سوی بانک سینا
کدخبر : 30438

بانک سینا در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی و حمایت از خانواده های ایرانی و همچنین اجرای جزء 2 تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 کل کشور، نسبت به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری اقدام می نماید.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک سینا: طبق بخشنامه بانک مرکزی و به جهت حمایت از خانواده های ایرانی و تشویق به امر فرزندآوری، این بانک پرداخت وام قرض الحسنه فرزندآوری را در دستور کار قرار داده است.
براین اساس برای فرزندانی که از سال 1400 به بعد به دنیا آمده اند، تسهیلات قرض الحسنه فرزند آوری، به ازای فرزند اول 200 میلیون ریال، به ازای فرزند دوم 400 میلیون ریال، به ازای فرزند سوم 600 میلیون ریال، به ازای فرزند چهارم 800 میلیون ریال و به ازای فرزند پنجم به بعد 1000 میلیون ریال تعلق می گیرد. در مورد فرزندان دوقلو و بیشتر هم به ازای هر فرزند یک وام تعلق می گیرد. به همین منظور بانک سینا پس ازبررسی و اعتبار سنجی متقاضیان و طی فرایندهای قانونی به پرداخت تسهیلات اقدام می کند.
متقاضیان دریافت این وام می توانند به آدرس اینترنتی ve-bank.pbn.net مراجعه و نسبت به تعیین شعبه، پذیرش و سایر مراحل قانونی اقدام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه