تقدیر کمیته امداد امام خمینی از تسهیلات اشتغال زایی بانک توسعه تعاون

تقدیر کمیته امداد امام خمینی از تسهیلات اشتغال زایی بانک توسعه تعاون
کدخبر : 30504

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی تقدیر کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون: سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون اظهار داشت: همکاری بانک با کمیته امداد امام خمیتی (ره) سابقه ای چندین ساله دارد و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به منظور ایجاد اشتغال از مهمترین محورهای همکاری طرفین بوده است.
وی افزود: سهمیه بانک توسعه تعاون در سال 1400 در مقایسه با سال پیشین با رشد 2.5 برابری هدفگذاری گردید و از دو هزار میلیارد ریال در سال 99 به پنج هزار میلیارد ریال در سال 1400 رسید.
فتاحی خاطر نشان کرد: مجموعه همکاران در شبکه شعب بانک اهتمام کافی برای اجرای این طرح مهم ملی و مشارکت در ایجاد اشتغال برای گروه های هدف را به اجرا درآوردند و ماحصل این تلاش، نامه تقدیر رییس کمیته امداد به مجموعه بانک توسعه تعاون برای تحقق 96 درصدی سهمیه ابلاغی بانک بوده است.
رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: در سال 99 نیز رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) تحقق 99 درصدی سهمیه بانک را بالاترین سطح همکاری شبکه بانکی با کمیته امداد عنوان نموده بود و در سال 1400 نیز بانک موجبات تحقق سطح مناسبی از تکلیف ملی را برآورده کرده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با ارسال نامه از همراهی مدیرعامل بانک سپه و کارکنان این بانک به دلیل تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی تقدیر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه