یارانه

به این دهک یارانه تعلق نمی‌گیرد

به این دهک یارانه تعلق نمی‌گیرد
کدخبر : 31006

رئیس مجلس با اشاره به جلسه روز گذشته سران قوا و در ادامه جلسه مشترک با رییس جمهور گفت:تنها یک دهک شامل دریافت یارانه نخواهند شد.

به گزارش شمانیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص معوقات جامانده یارانه اردیبهشت گفت: تنها یک دهک از جامعه شامل دریافت یارانه نخواهد شد.

محسن زنگنه در جلسه علنی در تذکری گفت: اگر بر اساس اعتماد به مردم، همه افراد را مشمول یارانه معیشتی می‌کردیم ماهیانه تنها دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به میزان پرداختی دولت اضافه می‌شد.
او ادامه داد: در این صورت همه مردم از یارانه برخوردار می‌شدند.

نماینده مردم تربت حیدریه  بیان داشت: سامانه وزارت رفاه در پرداخت یارانه دارای اشکالات اساسی است و ما این روزها نارضایتی‌های مردم را در حوزه انتخابیه شاهد هستیم.

در ادامه محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر زنگنه گفت: نمایندگان توجه داشته باشند و مردم نیز مطمئن باشند همان‌طور که دولت پیشتر اعلام کرد ۹ دهک شامل یارانه معیشتی می‌شود.

پیش‌بینی‌های لازم برای آن انجام شده است، اعلام می‌کنیم همه افراد واجد شرایط که در مرحله اول یارانه شامل حال آنها نشده، بدانند این کار به سرعت اصلاح خواهد شد.

رئیس مجلس با اشاره به جلسه روز گذشته سران قوا و در ادامه جلسه مشترک با رییس جمهور گفت:تنها یک دهک شامل دریافت یارانه نخواهند شد.

چه خبر از کالابرگ؟

تنها در سقف پرداخت ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان تفاوت وجود دارد و مردم مطمئن باشند به سرعت کار انجام خواهد شد و معوقات  اردیبهشت ماه هر زمان قطعی شد، پرداخت می‌شود و هیچ نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

او ادامه داد: امیدوارم دستگاه های اجرایی، فرآیند اجرای قانون استفاده از کالابرگ الکترونیک برای تامین کالاهای ضروری معیشتی که می‌تواند نگرانی‌ها را برطرف کند، تسریع کنند.

استمرار تامین به موقع کالاها و اقلام مورد نیاز مردم در بازارهای هدف امری ضروری است که باعث آرامش خاطر مردم و جلوگیری از تقاضای بی‌مورد می‌شود.

نکته مهم دیگر رسیدگی فوری و دقیق به شکایت‌های مردم در پرداخت مبلغ کمک معیشتی است که ممکن است به دلایل مختلف نسبت به تعیین دهک خود معترض باشند که البته دولت محترم اقدامات خوبی در این زمینه در دستور کار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه