یارانه

زمان ثبت‌نام جا ماندگان یارانه | فرصت یک روزه برای دریافت یارانه

زمان ثبت‌نام جا ماندگان یارانه | فرصت یک روزه برای دریافت یارانه
کدخبر : 31023

سایت سازمان هدفمندی یارانه ها تا آخر هفته جاری یا اویل هفته آینده برای ثبت نام افراد جامانده از دریافت یارانه راه اندازی شده و سپس اطلاعات آنها توسط وزارت کار بررسی می شود.

به گزارش شمانیوزمحمدرضا میرتاج الدینی در توضیح جلسه کمیسیون برنامه و بودجه گفت: این جلسه با حضور پارسانیا رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها درباره موضوع جاماندگان از دریافت یارانه تشکیل شد که پارسانیا گزارشی از پذیرفت کنندگان یارانه و کسانی که به ثبت نام نیاز دارند، ارائه کرد.

وی ادامه داد: طبق توضیح رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها، سایت سازمان هدفمندی یارانه‌ها تا آخر هفته جاری یا اوایل هفته آینده برای ثبت نام افراد جامانده از دریافت یارانه راه اندازی شده و سپس اطلاعات آنها توسط وزارت کار بررسی می شود. علاوه بر این طبق دستور رییس جمهوری، یارانه افرادی که نسبت به قطع یارانه و یا دهک بندی خود اعتراض دارند واریز می شود.
میرتاج الدینی با بیان اینکه عمده گلایه نماینده ها به وزارت کار از عملکرد وزارت کار برای تعیین شاخص ها شاخص ها است، گفت: وزارت کار به گونه ای شاخص‌ها را تعیین کرده که افراد زیادی از دریافت یارانه حذف شده آن هم کسانی که جز دهک دهم نیستند پس باید اصلاح شاخص‌ها انجام شده و تطبیق شاخص ها اصلاح شود.
وی در پایان گفت که این کمیسیون هفته آینده از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی موضوع نحوه ثبت نام جاماندگان از دریافت یارانه و تعیین معیارها و شاخص های حذف یارانه ها دعوت می‌کند.

مهم: دوستان محترمی که یارانه شان قطع شده لطف کنند به شماره گویا  09200006369  تماس بگیرید کدملی را وارد کنید بعد پیام میدهد شماره تلفنی که با کد ملی تان بنامتان است وارد کنید بعد میگوید شما دهک مثلا ده هستید اگر اعتراضی دارید عدد 1 را وارد کنید عرض یک دقیقه پیامک برایتان میاد که رسیدگی میشود شماره پیگیری را جایی یاداشت کنید ،عرض یک هفته درست میشود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه