بازدید مدیران ارشد بانک توسعه تعاون از پروژه های فناورانه شرکت سمات

بازدید مدیران ارشد بانک توسعه تعاون از پروژه های فناورانه شرکت سمات
کدخبر : 31033

سرپرست و عضو هیأت مدیره بانک توسعه تعاون از پروژه ساختمان فناوری اطلاعات واقع در پارک فناوری پردیس بازدید نمودند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون: «محمد شیخ حسینی» سرپرست بانک توسعه تعاون به همراه امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیأت مدیره بانک توسعه تعاون از پروژه های فناورانه پارک فناوری پردیس بازدید به عمل آوردند.
محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در این بازدید با مراحل مختلف پروژه آشنا شده و در خصوص پیشرفت پروژه، ادامه زمان بندی و مباحث فنی و استانداردهای پروژه, مباحثی را با عوامل مدیریتی و اجرایی پروژه مطرح نمود.
امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: پروژه های مشترک بانک توسعه تعاون و شرکت سمات در پارک فناوری پردیس، بنا به ضرورت های بانک مرکزی و به منظور تقویت زیرساختهای لازم و موردنیاز بانک در حوزه فناوری اطلاعات و براساس استانداردهای مطرح و الزامات سازمانهای بالادستی طراحی و در حال اجرا می باشد.
محمد جواد افتخاری مدیر عامل شرکت سامانه متمرکز الکترونیک توسعه تعاون (سمات) گفت: تجربه شرکت سمات در پیشبرد اقدامات فناورانه و دانش ضمنی حاصل از فعالیت های دانش بنیان این ظرفیت را ایجاد نموده تا تیم های کاری در شرکت سمات آمادگی برای اجرای پروژه های مهم در سطح شبکه بانکی و نیز همکاری با دستگاه ها و سازمان های اقتصادی کشور را برخوردار باشند.
علی یکتا مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه تعاون گفت: همکاری فناوری بانک و شرکت سمات برای ارتقای خدمات بانکداری الکترونیک و تقویت زیرساخت ها برای توسعه بانکداری دیجیتال تاکنون برقرار بوده و در ادامه نیز در مسیر کارآمدی و بهره وری تداوم خواهد داشت.
مجید مباشرزادگان عضو هیات مدیره شرکت سمات گفت: بالاترین سطح کیفی با رعایت استانداردها و در چارچوب قانونی در پیشبرد پروژه لحاظ شده است و سمات برای همکاری با تعاونگران و کارآفرینان واجد مزیت های بسیار است.
در این بازدید سرپرست بانک توسعه تعاون با حضور در بخشهای مختلف پروژه و آشنایی با عوامل اجرایی ،گزارشهای لازم از روند شکل گیری پروژه، مراحل انجام کار، شیوه طراحی و ویژگیهای پروژه، میزان تطابق با استانداردهای مرجع، میزان پیشرفت و مخاطرات پیش روی آن به ایشان ارایه گردید.
در ادامه نیز جلسه ای با حضور شیخ حسینی،عصارزاده، یکتا مدیر امور فناوری اطلاعات ، شهرام بخشا رییس اداره کل روابط عمومی، افتخاری مدیرعامل و مباشرزادگان عضو هیأت مدیره شرکت سمات تشکیل و درخصوص مسائل پیش رو پروژه مذاکره گردید و سرپرست بانک ضمن تشکر از زحمات صورت گرفته بر اهمیت تداوم عملیات اجرایی مطابق با زمانبندی مقرر تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه