همایش‌تجلیل از جهادگران فاطمی شهرستان لنجان

همایش‌تجلیل از جهادگران فاطمی شهرستان لنجان
کدخبر : 31053

همایش تجلیل از جهادگران فاطمی شهرستان لنجان با حضور نماینده مردم شهرستان، فرماندار لنجان، مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان(عج)، معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی و فرمانده بسیج ذوب آهن اصفهان، ائمه جمعه و جماعات و تعدادی از مسئولین گروهای جهادی شهرستان در فرهنگسرای امام رضا (ع) برگزار شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان: دکتر رجائی نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی در این آیین با قدردانی از گروه های جهادی گفت: برای تحقق اهداف بسیج سازندگی و گسترش فعالیت های جهادی، باید بستر و پشتیبانی های لازم صورت گیرد.
وی ضمن قدردانی از گروه های جهادی ذوب آهن اصفهان که در طی دوسال گذشته در بخش محرومیت زدایی، تعداد ۳۴ واحد مسکونی را جهت نیازمندان به بهره برداری رسانده اند، تصریح نمود: همکاری و تعامل صنایع مختلف همچون فولاد مبارکه می تواند فصل جدیدی را در توسعه فعالیت های جهادی در منطقه محقق نماید. دکتر رجائی نسبت به تشکیل "واحد پشتیبانی" گروه های جهادی با حضور صنایع منطقه، بسیج و سپاه و خیرین تاکید نمود.
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با همه توان در خدمت گروه های جهادی برای رفع چالش‌های موجود هستم و دستگاه های اجرایی نیز ضمن پرهیز از بوروکراسی اداری، در جهت اتمام پروژه های مورد نظر تلاش کنند.
محمدی فرماندار لنجان نیز ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌ گروه های جهادی به ویژه حمایت جدی ذوب آهن اصفهان گفت: خوشبختانه با ورود گروه های جهادی و گسترش فعالیت های جهادی، بارقه امید در جامعه زنده شده است.
وی با تاکید بر توسعه بسیج سازندگی، اظهار امیدواری کرد: با تشکیل "ستاد پشتیبانی" از گروه های جهادی، در محل فرمانداری و با حضور مسئولین و صنایع منطقه، بتوان برنامه ریزی مناسب و قدم های بیشتری در محرومیت زدایی و فعالیت های جهادی برداشت.
وی کارنامه فعالیت های جهادی در شهرستان لنجان را درخشان و ارزنده توصیف کرد و یاد آور شد: اینگونه فعالیت ها الگویی ارزشمندی برای مدیران شهرستان است.
سرهنگ خدامیان فرمانده سپاه ناحیه لنجان نیز در ابتدای این آیین، با اشاره به رهنمود های قرآن در خصوص جهاد و شرایط رستگاری در این زمینه گفت: واژه جهاد از واژه های مهمی است که زیاد درقرآن به کار رفته و جایگاه اهل جهاد و صابران در این عرصه به خوبی نشان داده شده است.
وی افزود: بر اساس نظر قرآن، جهادگران واقعی در مقابل سختی ها و مشکلات با همه وجود تلاش می کنند.
سرهنگ خدامیان با تبیین شرایط امروز جامعه یاد آور شد: در شرایط فعلی که هدفمندی یارانه ها در حال اجراست، تنها با روحیه جهادی و خدمت خالصانه می توان مشکلات را پشت سر گذاشت و دشمنان را مأیوس نمود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه