پیام تبریک مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

پیام تبریک مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
کدخبر : 31157

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در پیامی فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان: متن پیام مهندس «ایرج رخصتی» بدین شرح است:
اطلاع‌رسانی یک کار هنرمندانه است.
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
۲۷ اردیبهشت ماه، مانند سالروز هر مناسبت و رویدادی، روزی برای پاسداشت و یادآوری نام‌آوران و پیشگامان و سپاس از همه کسانی است که در تلاش هستند تا جایگاه و نقش روابط عمومی در گستره مناسبت های اجتماعی و سازمانی به نیکی ماندگار بماند و همسو با رشد فزاینده و شتابان افزارهای ارتباطی از قافله دریافت و تبادل دانش و اطلاعات عقب نمانند.
در هزاره سوم که اطلاعات با سرعت وصف نشدنی منتشر و  مبادله می شود، وجود روابط عمومی برنامه محور و  با دانش به روز که توانایی بهره گیری از  ابزارها و  شبکه‌های ارتباطی را داشته باشد برای هر سازمانی در عرصه رقابت، مزیتی انکارناپذیر محسوب می شود.
از این رو روابط‌عمومی به عنوان اصلیترین رکن نظام ارتباطی و اطلاع رسانی در افزایش آگاهی‌‌های آحاد جامعه، فرهنگ سازی، تنویر افکار عمومی و ارایه اطلاعات شفاف به ذی نفعان نقشی بی بدیل برعهده دارد و موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت‌‌های تخصصی با عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها گره خورده است.
معتقدم؛ روابط عمومی باید با انسجام و هدفمند و حلقه ارتباط موثر بین سازمان و جامعه، زمینه تبادل افکار و اطلاع رسانی صحیح و دو سویه را با بهره گیری از شیوه ها و تکنیک های ارتباطی کارآمد و موثر در عصر نوین اطلاعات بر عهده گیرد و به عنوان یکی از ارکان مدیریت، نقش راهبردی در سیاست های سازمان ایفا نماید که همیشه بخشی از موفقیت سازمانی در جامعه رقابتی امروز، برگرفته از عملکرد و کارکرد روابط عمومی در توسعه ارتباطات سازمانی و بین فردی است.
به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز روابط عمومی، فرصت را مغتنم شمرده، این روز را به همکاران پرتلاش و مشعل داران آگاهی و آگاهی بخشی در مدیریت روابط عمومی شرکت تبریک می گویم برای آن ها از خداوند توفیق روز افزون آرزومندم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه